Wyzwanie – 119 filmów na 2019 – część 4

in #polish5 years ago

Nastąpiła drobna przerwa w oglądaniu filmów, tym samym wyhamowało tegoroczne wyzwanie. Mam nadzieję, że wracam już na właściwe tory.

010 – Iluzja 2 (Now You See Me 2 ) 2016

Exclusive-Daniel-Radcliffe-poster-of-Now-you-see-me-2-Fb-com-DanielJacobRadcliffeFanClub-now-you-see-me-39312031-612-944.jpg

Czy byłem zadowolony po obejrzeniu pierwszej części Iluzji? Nie bardzo. Świetnie obsadzone kino rozrywkowe plasujące się w dolnych rejonach stanów średnich. Po kolejnym filmie serii nie spodziewałem się niczego innego. I chociaż Iluzja 2 odstaje odrobinę od jedynki, to jednak nie zawiodłem się. Oczywiście jest w filmie kilka totalnych głupotek, nie do wyjaśnienia w żaden logiczny sposób ale elementy te wpisane są w konwencję. Ciekawym posunięciem był angaż Daniela Radcliffa w kolejnym filmie o magii (trochę innej niż w Harrym Potterze). Filmowi daję ocenę 5/10 – niestety zabrakło w nim czegoś wartego polecenia.

011 – Zabójcze maszyny (Mortal Engines) 2018

mortal-engines-poster-2.jpg

Z Zabojczymi maszynami od początku jest jakiś problem. Zwiastuny bombardują nas nazwiskiem Petera Jacksona, który filmu nie reżyseruje a odpowiada jedynie za scenariusz i produkcję. Niestety w trakcie seansu widać, że kręci go ktoś bez należytego doświadczenia. Największe zastrzeżenia mam jednak do aktorów, którym chyba średnio chciało się w tym grać. Z dwójką młodych bohaterów nie sposób nawiązać nici sympatii, ich role zagrane są jakby aktorzy czekali tylko na gwizdek kończący pracę w fabryce. Nie lepiej jest z grającym antagonistę Hugo Weavingiem – aktor szarżuje tutaj niemiłosiernie, w niektórych scenach skojarzyło mi się to ze złoczyńcami w anime. Zresztą, co tu dużo pisać, jeśli najlepszą postacią filmu jest cyborg powtarzający ciągle jedną kwestię.

Moja ocena 4/10 – z czego większość przyznaję za efekty specjalne.

Sort:  

"Iluzję 2" chętnie zobaczę. Pierwszą część przyjemnie mi się oglądało i myślę, że druga też mnie nie zawiedzie. Wymagań szczególnym względem niej nie mam.

Congratulations @dexxx30! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 10 replies. Your next target is to reach 50 replies.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Valentine challenge - Love is in the air!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Czy dobrze rozumiem, że wyzwanie polega na obejrzeniu i zrecenzowaniu 119 filmów w tym roku? Jeśli tak, to trzymam kciuki, bo wyzwanie ambitne. Czy liczba 119 ma tutaj jakieś szczególne znaczenie?

Miało być 100 ale ze względu na rok dorzuciłem jeszcze 19 :)

Posted using Partiko Android

no i wszystko jasne :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29