You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sny wygrywających

in #polish7 years ago (edited)

andzi76, moim zdaniem można wyśnić liczby totka, ale jest to trudne. Nie raz próbowałem poznać we śnie liczby z różnych gier liczbowych, ale niestety z marnym skutkiem. Często poprawnie wytypowałem tylko jedną, góra dwie liczby.

mys, zgadzam się z tobą, że trudno się pracuje ze snami i liczbami, ale nie jest to niemożliwe. Pamiętam, że kiedyś miałem taki sen, że rozwiązywałem proste równanie matematyczne składające się ułamków. W śnie tym liczby były stabilne i nie zmieniały się. W innym śnie jakaś postać zapytała mnie o mój wiek. Podałem jej mój rzeczywisty wiek. Wydaje mi się, że można śmiało wyciągnąć wniosek, że podświadomość rozumie liczby, tylko niestety ciężko jakoś ciężko jest je widzieć w snach.
W snach trudno jest przez dłuższą chwilę czytać jakiś tekst czy widzieć liczby. W przypadku tekstu i liczb to często ulegają one szybkiej zmianie. Na tej trudności nawet bazuje jedna technika (test rzeczywistości), na osiągniecie świadomych snów.

thedragonnis, to prawda, że często śnimy o tym, o czym rozmyślamy w ciągu dnia lub przed snem. Śnimy o naszych problemach i o tym, co zaprząta nam głowę na jawie.

Sort:  

Może i coś w tym jest, tylko ja nie myślałem o Lisku, kupiłem go dużo wcześniej za większą cenę w BTC jak stał danego dnia, nawet nie obserwowałem go jakoś intensywnie, modląc się o wzrost. Dziwne to wszystko, ale może się niedługo sprawdzi mój sen. Dziś Lis był już po 17$.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57198.53
ETH 2362.64
USDT 1.00
SBD 2.40