Przewidywanie przyszłości za pomocą "skojarzeniowego Remote Viewing"

in #polish7 years ago

Jeśli chcesz się dowiedzieć czym jest "skojarzeniowe Remote Viewing" to zapraszam do komentarzy pod moim postem: https://steemit.com/polish/@desmondhume/moja-metoda-na-przewidywanie-under-over-goli
Zamieściłem też tam kilka kuponów z wygranych zakładów dzięki tej metodzie.

Opiszę teraz, jak ja wykorzystuję tę metodę. Najpierw wybieram sobie jakiś mecz (np. Braga kontra Aves), którego liczbę goli będę chciał przewidzieć. Następnie proszę pewną osobę, którą dalej będę nazywał X'em by dla słów TAK, NIE przyporządkowała jakieś "symbole". Na przykład dla słowa TAK - jabłko a dla słowa NIE - wulkan. Gdy X już to zrobi, to te dane wysyła mi na mejla i daje mi o tym znać, że wykonał swoje zadanie. Wtedy biorę notatnik, długopis i przystępuję do sesji.

W umyślę utrzymuję intencję poznania odpowiedzi na pytanie "Czy w dzisiejszym meczu Braga z Aves zostaną strzelone co najmniej trzy gole?". Pytanie to klika razy powtarzam sobie w myślach podczas trwania sesji. Siadam z wyprostowanym kręgosłupem i zaczynam od zrelaksowania się i wyciszenia. Czasem wystarczy zamknąć oczy i wziąć kilka głębszych oddechów. Czasem wspomagam się jakimiś nagraniami relaksacyjnymi, synchronizującymi półkule mózgowe. Siedzę z zamkniętymi oczami i obserwuję swój umysł. Obserwuję obrazy, myślokaształty, które się w nim pojawiają i zapisuję je na kartce. Po około piętnastu, dwudziestu minutach przerywam taką sesję. Otwieram mejla od X'a i porównuję czy "symbole", które są w nim zapisane, występują na mojej liście. Jeśli któryś, "symbol" występuje to według tego, co on oznacza, obstawiam zakład. Wyjaśnię to na przykładzie. X przyporządkował dla słów następujące "symbole": TAK - jabłko, NIE - wulkan. Jeśli na mojej lisie znajduje się wulkan lub coś z nim związanego to znaczy, że w meczu Braga - Aves nie zostaną strzelone trzy gole.

Kwestia "symboli" i myślokształtów.
Różnie to z nimi bywa. Czasami się idealnie pokrywają, a czasami mają tylko ze sobą coś wspólnego. Kiedyś "zobaczyłem" ciepłą kurtkę puchową z kapturem i też tak ten obraz zanotowałem na kartce: ciepła kurtka puchowa z kapturem. W mejlu od X'a było napisane "kurtka zimowa". Innym razem "widziałem" Thor'a (superbohater). W mejlu od X'a było napisane "piorun". Thor to bóg burzy i piorunów. W języku staronordyckim Thor oznacza grom.

Dodam, że X w ogóle nie ma pojęcia, w czym bierze udział.

Nim wyciągniecie wniosek, że jestem jakimś wariatem, który "widzi" coś w swojej głowie to poczytajcie czym są hipnagogia.

Sort:  

Daleki jestem od wyciągania wniosku, że ktoś jest wariatem ;) Po prostu zapytam czy metoda jest sprawdzona statystycznie?

Gdybym zamiast się bawić w to, to losował sobie wyniki meczów generatorem czy ty miałbyś lepszy wynik ode mnie na przestrzeni 100 meczów? Może zrobimy taki czelendż? :)

Zrobimy!

Metoda nie jest sprawdzona statystycznie.
Ośmielę się napisać, że miałbym lepszy wynik od generatora. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Od czasu do czasu pojawia mi się w głowie taka myśl czy to moje przewidywanie przyszłości nie jest tylko urojeniem umysłu. Czas to zweryfikować.

Jak byś widział ten czelendż od strony technicznej? Kto by wybierał mecze? Gdzie dzielilibyśmy się swoimi typami? Ja prawie zawsze prognozuję i obstawiam zakłady over / under.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60314.14
ETH 2890.04
USDT 1.00
SBD 2.35