Nagrania do pracy ze snami i nie tylko

in #polish7 years ago

Podaję link do nagrań Adama Bytofa, które moim zdanie są bardzo przydatne przy pracy ze snami.

http://adambytof.pl/nagrania-free/

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę ze snami, to na początek proponuję zapoznać się z nagraniem „Pamięć snu”. Pomoże Ci ono w trenowaniu zapamiętywania snów.
Inne nagrania związane ze snami to: „Don Juan”, „Hipnagogia – letnia noc 2004”, „Szaman”, „Hipnagogia – wieloryby 2004”.

Tak ogólnie to gorąco polecam poczytać kim jest Adam Bytof i co zrobił dla polskiej oneironautyki. Pionier LD w Polsce, który mocno mnie zainspirował.

Na koniec wklejam link do kanału Adama na YouTube, na którym jest sporo ciekawych materiałów.

https://www.youtube.com/user/AdamBytof/videos

Sort:  

Znasz jakieś appki do zapisywania snów na telefonie? Zeszytu to ja od lat w domu nie mam :>

Niestety nie kojarzę, by były jakieś aplikacje służące jako dziennik snów.

Ja pod łóżkiem trzymam komórkę. Nad ranem po przebudzeniu włączam na niej dyktafon i nagrywam (opowiadam) zapamiętane sny. Dyktafon wydaje mi się praktyczniejszy niż zeszyt, gdy rano trzeba szybko wyskoczyć z łóżka i lecieć do pracy :-)

A zwykłe Google Keep i słowa klucze, które potem rozwijasz?

Nie znałem Google Keep, zainteresuję się

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60314.14
ETH 2890.04
USDT 1.00
SBD 2.35