Ćwiczenie rozwijające postrzeganie pozazmysłowe

in #polish7 years ago

Zamieszczam ten post raczej jako ciekawostkę, bez wyciągania jakichś wniosków.

Obecnie w wolnych chwilach czytam na raty książkę Josepha McMoneagle "Wędrujący umysł". Książka poświęcona jest zjawisku Remote Vieving.
Zacytuję pewien fragment:
"Ćwiczenie drugie: Zanim ktoś do ciebie przyjdzie na kawę lub pogawędkę, weź kartkę papieru i sporządź listę niepowiązanych ze sobą słów. Lista ma być krótka, jednak zawierająca przynajmniej dziesięć wyrazów. Na przykład: łódź, zielony, ptasznik, oczywisty, jabłka, negatywny itd. Zostaw kartkę tam, gdzie będziesz siedział. Kiedy znajomy przybędzie i wygodnie się rozsiądziecie, zacznij skreślać słowa, w miarę tego, jak gość będzie wypowiadał je podczas rozmowy. Sądzę, że zaskoczy cię ilość słów zakreślonych na przygotowanej liście.
Czy twoi znajomi mają zdolności parapsychiczne i przekazują ci słowa, które masz zapisać? Czy też raczej ty posiadasz takie zdolności i zapisujesz to, co oni mogą powiedzieć? Kto wie? Pamiętaj, chodzi tutaj o wywołanie wrażenia, doświadczenia, które przeniesie cię z Wierzę do Wiem."

Tak się złożyło, że w dniu, w którym przeczytałem ten fragment, miałem spotkać się ze znajomymi (dwie osoby) na mieście. Z dużym sceptycyzmem wziąłem do ręki kartkę, długopis i zanotowałem dziesięć zupełnie przypadkowych słów. Do czasu spotkania kilkanaście razy przeglądałem listę, by zapamiętać słowa. Podczas naszego spotkania z ust moich znajomych padło sześć słów z listy. Możliwe, że więcej słów zostało wypowiedzianych, ale ja zarejestrowałem tylko sześć. Wiadomo, że przez cały czas nie byłem na 100% skupiony na tym, by wyłapywać te słowa.

Jeśli chodzi o Remote Vieving to zapraszam do komentarzy pod moim postem: https://steemit.com/polish/@desmondhume/moja-metoda-na-przewidywanie-under-over-goli
W jednym komentarzu zamieściłem cytat opisujący wykorzystywanie zdalnego postrzegania do przewidywania cen srebra na giełdzie.

Post ten zakończę słowami Josepha McMoneagle: "Zerwijcie więzy rzeczywistości. Sięgnijcie poza powszechnie obowiązujące przekonania. Uwierzcie, że wszystko jest możliwe, a tak się stanie. To klucz nie tylko do zdalnego postrzegania czy innych umiejętności paranormalnych, to klucz do jutra."

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60314.14
ETH 2890.04
USDT 1.00
SBD 2.35