Beige

in #polish7 years ago (edited)

Jako dziecko beżowy i wszystkie jego odcienie zawsze kojarzyły mi się z nudą i monotonią kreowaną przez dorosłych. Nie mogę uwierzyć, że tak myślałam bo z ubiegiem lat jest to jeden z moich ulubionych kolorów. Szczerze mówiąc uświadomiłam sobie to dopiero dzisiaj gdy wzięłam do przymierzalni w sklepie odzieżowym pięć bluzek właśnie w tym kolorze haha. Uwielbiam beże, jako że swietnie pasują do wielu kolorów i bardzo łatwo stworzyć klasyczny i zarówno ciekawy look. Powyżej możecie zobaczyć moje propozycje które znalazłam. Jak Wam się podobają?



Sort:  

Tak mi się skojarzyło:

Dlaczego niegdyś komputery były tylko szarobeżowe? (ang)

Haha Swietne ;)

haha padłem :D

Lubię beże :)

Z tego zestawu to tylko kapelusz mi się podoba. Reszta jest jakaś taka... nudna.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62629.89
ETH 2572.37
USDT 1.00
SBD 2.74