Znaczki o tematyce kosmicznej

in #polish7 years ago

Prawdziwy kosmos na znaczkach :)

Chciałbym przedstawić moje związane z tematyką kosmiczną.
strona.png

Na takowych pojawiają się najcześciej:
-rakiety
rkaiety.jpg
statki 1.jpg
astronauci.jpg

-statki/stacje kosmiczne
rakiety.jpg

-postaci astronautów i odkrywców
astro 23.jpg
astronauci.jpg
astro i td.jpg

-upamiętnienia współpracy przy misjach
misje.jpg

-zjawiska astronomiczne/planety/gwiazdy
zaćmienie.png
IMG_20180113_194911.jpg

IMG_20180113_194610.jpg

Ciekawostką jest, że wydawane są znaczki z postaciami ze Star Wars i Star Treka, które rozgrywają się w kosmicznych realiach.
image.png

star trek.jpg

Znalazłem też znaczek o książce "2001 Odyseja Kosmiczna" Arthura Clarke'a, podstawie której, powstał wspaniały film Stanley'a Kubricka.
image.png

Zdjęcia z mojej kolekcji oprócz zdjęć Star Wars, Star Trek i "2001 Odyseja Kosmiczna" które, są z grafika.google
pozdrawiam @demizone

Sort:  

Miałem w swoim czasie wiele takich, ale czort wie gdzie one teraz się podziewają. Moim hobby jest teraz kolekcjonowanie korkociągów

Może masz o kolekcjonowaniu korkociagów posta? Jakie zbierasz? Kolorowe/pamiątkowe/specjalne?

Na razie zaczynam, ale nastawiam się na różne kształty i funkcje: T, dzwonowate, harmonijkowe, korkociągi klucze, niemieckie składane, angielskie, AH-SO, pomocnik kelnera. Chodzę po starociach i wybieram najciekawsze. Unikam kiczu

Wow nawet nie wiedziałem, że jest tyle rodzajów :)

Super :) Ze znaczkami mam dobre wspmnienia z dzieciństwa - oglądałam klasery starszego brata w nieskończoność :)

Ja do kolekcjonowania powróciłem po paru latach i chętnie będę się dzielić wynikami swoich zbiorów ;)

Szanuję i zazdroszczę ;)

Wielkie dzięki :)

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Świetna kolekcja, zwłaszcza podobają mi się te radzieckie znaczki nawiązujące stylistyką do konstruktywizmu.

Rosja Radziecka to wspaniałe źródło znaczków :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66425.17
ETH 3185.93
USDT 1.00
SBD 2.63