You are viewing a single comment's thread from:

RE: WINOBRANIE 🍇🍷

in #polish6 years ago

Super! Taka praca na świeżym powietrzu wydaje mi się bardzo atrakcyjna.

Jak tu się załapać na taki pierwszy wyjazd, żeby najlepiej na tym wyjść? Praca przez agencje, czy jakoś bezpośrednio? Jaka płaca?

Sort:  

Nie miałam nigdy styczności z pracą przez agencję więc za bardzo nie mogę się wypowiedzieć :)
Natomiast z moich obserwacji wiem, ponieważ miałam z takimi ludźmi kontakt, że jak na moje oko, jest trochę gorzej przez agencje.
Mniejsze wynagrodzenie, masz posiłki i spanie u gospodarza... Natomiast to tylko moja opinia. Jak dla mnie, lepiej jest sobie samemu ugotować kiedy się chce i co się chce. Jeśli jedziesz sam ze znajomymi, czyli bezpośrednio, nie zabierają Ci z dniowki za wyżywienie czy nocleg. Kwestia załatwienia spania.
Większość jedzenia bierzesz z Polski, typu suchy prowiant i konserwy a resztę wiadomo, na miejscu. Pieczywo, mleko czy coś.
Jak się załapać? Przez agencje lub musisz znać kogoś, kto jeździ w tamte strony i zaoferuje Ci miejsce :) ja tak miałam i do tej pory jeżdżę. Jeżdżą paczki z całej Polski. Zarówno z południa jak i z północy.
Płaca. Hmmm. Za około godzinę masz 9.50 euro. Jeśli masz wyżywienie i nocleg, jest to mniejsza kwota. :) czyli za dzień od 70 do 80 euro. Zależy. Ile godzin i jaki gospodarz.
Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66750.09
ETH 3474.88
USDT 1.00
SBD 2.80