You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jesienna deprecha / Potrzebny kurator dla pl-wege

in #polish6 years ago

A zaangażowany wegetarianin się nie nada? Interesuję się dietą wege i prawami zwierzętami. Ostatnio może nie piszę za dużo, ale siedzę na Steemicie regularnie. Chętnie bym pokurował:)

Sort:  

Dobrze że jesteś :)
Myślałam że też się zgubiłeś i dlatego nie wymieniłam Cię w komentarzu powyżej.
Pozdrawiam i oczywiście czekam na Twoje kolejne kulinarne (i nie tylko) wpisy :)

Cześć. Czy będziesz używać konta @pl-kuchnia?

Tak, @pl-kuchnia działa od jakiegoś czasu. Cześć :)

Cześć. Zróbmy tak: ja założę konto @pl-wege i przekażę je Tobie a Ty będziesz podbijał z niego posty i publikował raporty, gdyby w przyszłości na tagu pojawiła się osoba która w ciągu kilku miesięcy udowodni swoją aktywnością że zasługuje na to by być kuratorem to Ty przekażesz jej konto. Zgadzasz się?

Cześć. Ok, jestem na pokładzie! Możesz mi podzucić dane do logowania i jakieś wytyczne na adres mailowy

[email protected]

Ten email to ja bym usunął. Hasło wyślę Ci w szyfrowanym memo. Konto bedzie miało zero Mana Power więc gdyby były problemy z RC to daj mi znać.

Ok, hasło zmienione. Jakich problemów z RC mógłbym się spodziewać?Kurcze, chyba nie goarniam nowego systemu. Jest jakaś wiedza w pigułce na Steemicie?

zrobiłem małą delegację wię się nie martw, przesłałem też pierwsze 10SBD, staraj się nie wydawać więcej niż 5 dziennie

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58805.73
ETH 2642.82
USDT 1.00
SBD 2.45