You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witam polską społeczność na Steemit! Chciałabym się w końcu przedstawić!

in #polish6 years ago

Hej!

Też bardzo interesuje mnie co się dzieje ze społeczeństwem w kontekscie rozwoju tecnologicznego, jak nasza aktywność powoli przenosi się do świata wirtualnego. Nawet spłodziłem posta na ten temat:)

Całkiem zabawne bo podróżniczo nas nosi w te same miejsca. Co prawda na Sycylii byłem tylko tydzień, ale za to mieszkam aktualnie w tym przytulnym Utrechcie i bardzo sobie chwalę:) Leci follow.

Pozdrawiam i życzę powodzenia na Steemicie!

Sort:  

O to faktycznie dosyć śmiesznie 😄 Zazdroszczę mieszkania w Utrechcie to jedno z najpiękniejszych miasteczek w jakich byłam, wspominam wyjątkowo pozytywnie. W takim razie również będę Cię śledzić z nadzieję, że spłodzisz w końcu jakiegoś posta o nowym, lepszym społeczeństwie albo wrzucisz zdjęcia z Utrechtu :P Dzięki, że się odezwałeś! Bardzo mnie ucieszył Twój komentarz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59