Smaki dzieciństwa lata 90 :) czas na wspomnienia...to były czasy :)

in #polish7 years ago

Serwus!
Naszło mnie na wspomnienia z dzieciństwa:)
Post z przysmakami z lat 90, w domu nie zawsze się przelewało, ale też tak źle nie było. Dzieciństwo było spoko, koledzy, granie w piłkę do wieczora, ganianie po garażach i górkach, pachty na działkach, zeszyt ze złotymi myślami, podchody, zabawa w chowanego i tak mógłbym wymieniać do rana, ale do rzeczy wrzucam 5 fantów które zawsze poprawiały mi humor :) Moja kochana mama zawsze potrafiła wyczarować coś dobrego a wiedziała, że uwielbiam słodycze :)

#1 Kakao Cola - Cao
Cola Cao tub.jpg

#2 Andruty z kremem (nie wiem z czego był ale był zaje smaczny :) )
smaki_1.jpeg

#3 Kasza manna na mleku z sokiem jagodowym !(mój numer jeden)!
fd4bb839840d526324c829cd4e08cf82_232530_5298636a4165a_wm.jpg

#4 Drożdżówka z jagodami (przepis mojej mamy)
drozdzowka-z-jagodami-kruszonka.jpg

#5 Krówka domowa ( to był dopiero rarytas! raz w roku ale konkretnie :) )
Obraz_005.jpg

Tyle z domowych słodkości z dzieciństwa, teraz 5 rzeczy które wspominam z półek sklepowych...Krucho z kasą było, ale czasami na coś drobnego się uzbierało :)

#1 Mleczko w tubce
b_3_28538.jpg

#2 Kulki ryżowe
12kulryz.jpg

#3 Guma TURBO
wow-10-slodyczy-ktore-uwielbialysmy-w-dziecinstwie-sonda-232723.jpg

#4 Napój CapriSun ze słomką
4000177012352.jpg

#5 Czekoladowy baton WW :)
DSCF3290.jpg

Tyle w temacie, to były czasy :)
thank you steemit.jpg

Sort:  

czwóreczka!!!! mniam!

wszystkie mniam :)!!!

A gdzie kanapka z cukrem? :D

zapomniałem całkiem ale też się jadło :)

Takich smakow sie nie zapomina :0

Sok można kupić w tesco dzisiaj cola cao jest produkowane na rynek hiszpański a gumy turbo wznowiło produkcje :)

Jadło się, eh. Dodałbym jeszcze blok czekoladowy własnej roboty i ranżadę w proszku do spożycia oczywiście na sucho. To se ne wrati...

Jasne, oranż w proszku też był dobry! Ale kaszka z jagodami i tak no.1

Wafle takie przekładane z masą krówkową mam co święta - mega niezapomniany smak, jeszcze pamiętam "ciepłe lody" były kiedyś popularne. Gumę turbo da się kupić jeszcze tak jak i mleko w tubce i batonika WW! :)

Kulki z ryżem... ehh najlepsze co mogło być ever słodkiego.
Ostatnio dorwałem w okolicznym sklepie "Oranżadę za 50gr na miejscu" za 1,20zł - ale producent i smak ten sam :D

ciepłe lody tzw. murzynki eh też pyszne!
dużo tego było a o większości nie pamiętam...ale wrzuce jak pamięć zaskoczy :)

Jak mogłeś pominąć ? hehe

też myślałem o Donaldzie a dałem turbo i starczyła 1 guma hehe

tesknie za smakiem gumy turbo :)

To kup w Biedronce. Tak samo szybko traci smak jak kiedyś :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25