46 raz na detoxie, ziomek kryminalista i złodziej fajek :) dzień 2

in #polish7 years ago

Siemanko! Czas na relacje z dnia drugiego na: (Oddział XIA Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych (detoksykacji) w Świeciu).

Dzień 2(nowe znajomości):
7 rano...Na sale wchodzi gruba piguła, zero uśmiechu, wszyscy wkurw...i, bo nas obudziła. Pobieranie krwi i spada. No to na szluge do kibla z fryzjerem, i lecimy na śniadanie...znowu zajebiste menu...3 kromki chleba (pół sztywne), 1 serek topiony i 1 jajko :) Tabletki, tym razem 4 z rana! Kawa na świetlicy, szlug...wjeżdża nowy pacjent na detox, przywieźli go jeszcze na bombie..zapięty w pasach drze jape, ale ciężko zrozumieć o cho chodzi...i tak leżał biedak przypięty do łóżka pasami...lipa ani sie podrapać, ani zapalić :/. Temat ucichł...wjeżdża drugi...wydziarany, napompowany...do nas na pokój :). Patryk, kryminalista 15 lat za kratami, świeżo na wolności i już w zamknięciu :). Oczywiście bajera z fryzjerem za co siedział, gdzie siedział itp...ZK Wronki - a więc grubo. Szczerze..nie wiedziałem do końca jak sie zachować, o czym z nim gadać, widać było po oczach że psychol. Ale jakoś poszło, po czasie stwierdziłem, że jest spoko nawet..i tak czas zleciał do obiadu. Taka podnieta była, chyba od 13 że CATTERING przywiozą :) Yeah. frytki..schabowy..surówka :) Tabletki...i do wyra. Czas na terapie, przyszedł jakiś koleś około 40stki i zaczął wszystkich zapraszać na spotkanie...nie chętnie ale poszedłem. Siedzieliśmy na sali 5x5 m, krzesła poustawiane dookoła...i znane tematy ile piłeś/ćpałeś, dlaczego to robiłeś itp...godzina minęła, niczego nowego sie w sumie nie dowiedziałem..schematy. Nic więcej tego dnia ciekawego się nie działo. Wiadomo, tabletki, ujowa kolacja i spać. Rutyna szpitalna :). W międzyczasie pograliśmy w 1000 i szachy, troche disco z tv :) Dzięki za Upv, komentarze i follow me :). Jeśli komuś sie spodobało to super:). Słaby ze mnie pisarz, a i historia nie codzienna...no ale cóż takie moje życie pokręcone i może komuś taka historia coś da! U mnie 2 lata na czysto, dokładnie wczoraj obchodziłem 2 lecie trzeźwości! Zapraszam jutro na dzień 3 z Detoxu :)
Alcohol-Drugs-Sign-NHE-14101_1000.gif

Pozdrawiam @deazydee

Sort:  

Gratulacje z okazji dwulecia. Brawo! I czekam na kolejne posty :)

Dziękuje:)...ale życie jeszcze długie(mam nadzieje):)

Co masz na myśli?

nigdy nie wiadomo, czy nie wrócisz do nałogów...

Zdaję sobie z tego sprawę doskonale... ale chcieć to móc (wszystko jest w głowie) a życie jest przecież takie piękne i tylko jedno :)

dokładnie, ale w pewnym momencie zycie staje sie nudne i szukamy urozmaiceń :)

Zapewne, ale urozmaicenie a urozmaicenie to różnica.

A gdzie złodziej fajek? :-)

ta kunda dopiero wjeżdza pod koniec wakacji :)

To by się czytało o wiele lepiej, gdybyś trochę popracował nad samą jakością wyglądu tekstu. I dlaczego wszystko w cytacie? Głos na zachętę.

słaby ze mnie pisarz poeta, próbóje :)dzięki

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67873.49
ETH 3528.53
USDT 1.00
SBD 2.80