Wszystkiego najlepszego dla mnie! 19 Urodziny!

in #polish6 years ago

Cóż już 19 wiosen za mną. Dużo nauczyłem się przez ten okres czasu, wiele błędów popełniłem. Ale dziękuje rodzicom że wychowali mnie na porządnego chłopaka. Urodzinki dzień wcześniej zostały zakropione alkoholem ale na spokojnie. Jeszcze wiele przede mną.

Co bym chciał zmienić w swoim życiu?

  • Na pewno znaleźć osobę z którą będę żył aż do śmierci.
  • Otworzyć swoją firmę.
  • Wybudować dom.
  • Realizować swoje pasje.
  • Być niezależnym finansowo.

Najważniejsze wydażenia w moim życiu:

  • Zdałem prawo jazdy za pierwszym razem teorię i praktykę.
  • Zmieniłem swoje myślenie że się nie da a jednak się da :)
  • Nauczyłem się programowania co jest trudne.
  • Zacząłem uczyć się tworzyć muzykę.
  • O informatyce wiem więcej niż nauczyciele którzy mnie uczą :D Trochę dziwne ale ja naprawdę wiem więcej, widocznie 12 godzin dziennie przy komputerze to dobry czas :D

Cóż to było podsumowanie dla mnie, jeśli was zaciekawią posty tego typu mógłbym zrobić codzienną serię postów gdzie(Mam to w planach ponieważ będę wykonywał pewną pracę na komputerze i da mi to wgląd jak pracowałem)

Pozdrawiam Wszystkich!

Sort:  

Stufaa stary pryku!!🍰 😀 młody ogier z ciebie jeszcze tyle przeżyć. Pozdro w dobrym nastroju od @jozef230

Dziękuję bardzo!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99