Hobby: Tworzenie grafik w photoshop'ie

in #polish6 years ago

Witajcie!
Chcę przedstawić wam moje ostatnie prace które wykonałem w programie adobe photoshop.

Pierwsza praca jest związana po części z tym serwisem, wykonałem ją dziś na potrzeby mojego filmu na d.tube do którego przy okazji zapraszam.akordyhere.jpg

Kolejna praca została stworzona też dla mnie w celu promowania mojej drugiej pasji jaką jest programowanie.
ZVJ7zI1.jpg

Kolejna grafika została stworzona dla kolegi, kolega zajmuje się testowaniem stron internetowych pod względem wydajności i innych.
websitetest.jpg

Tutaj inne prace która została wykonana na zamówienie dla właściciela fanpage na facebooku. Tak z drugiej strony jest to dobry sposób na zwiększenie zasięgów naszego fanpage ;)
nafanpage.jpg

skoki1.jpg

Co myślicie o tych grafikach? Są choć trochę profesjonalne?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51