"Daily Post" - Czyli mój dziennik #1

in #polish6 years ago

daily1.jpg

Witajcie!

Cóż dzisiejszy dzień dla mnie był trochę dziwny. Kilka rzeczy mnie zaskoczyło a kilka nowych odkryłem ;)

Co dziś robiłem?

Wstałem około godziny 10:00, sprawdziłem steemit jak co rana, przeszedłem do testowania instalacji MacOS X, troszkę produkowałem w fl studio, pojechałem po jedzenie na miasto, grałem trochę w league of legends z czego poprowadziłem streem na dlive, napisałem ten post ;)

Co mnie zaskoczyło?

Nie sądziłem że instalacja systemu macOS X jest tak trudna na zwykłym komputerze, spodziewałem się jakiegoś obrazu płyty który wypalę na pendrive i zainstaluje na swoim dysku. Cóż moje przypuszczenia się nie sprawdziły, jest trochę zabawy z tym a tym bardziej że wszystkie poradniki które są aktualnie w internecie nie działają ze względu na zmiany :(.

W FL Studio zrozumiałem trochę jak ma brzmieć melodia ale niestety nadal nie mogę znaleźć czegoś co mi się spodoba i będzie dobrze brzmiało. Cóż może kiedyś nadejdzie ten moment kiedy coś mi się spodoba i będę uważał że to opublikuję.

Uświadomiłem sobie że sezon 8 w grze League Of Legends nie ma sensu, cóż nie wiem co jest nie tak ale nie gra się już tak jak w sezonie 7 czy też 6. Możliwe że mechanika postaci lekko się zmieniła, może wrócę do tej gry w następnym sezonie.

Co zamierzam jutro zrobić?

  • Mam kilka pomysłów co do postów na steemit, motywacja jest bo dziś dostałem pierwszą wypłatę.
  • Zajrzeć do środowiska Unity i zobaczyć co nowego, a jeśli coś w głowie się włączy będę tworzył jakiś produkt :)
  • Usiąść do fl studio celem zrobienia bitu house ew. coś zremixować :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60648.94
ETH 2906.35
USDT 1.00
SBD 3.60