Widoki z grobu. Ciąg dalszy.

in #polish6 years ago

Zostało mi jeszcze kilka zdjęć, z cmentarnej sesji. Najciekawszym obiektem okazała się cmentarna kaplica, której poświeciłem więcej czasu.
Cmentarz6.jpg
Obiekt zdecydowanie pasuje mi do konwencji czarno białej fotografii, chociaż pewnie do niego wrócę przy innych warunkach, myślę o uchwyceniu go podczas burzy.
Cmentarz4.jpg
Znajduje się on na Ford Cementry w Plymouth, gdzie również ciekawym obiektem jest dom, podejrzewam ze grabarz w nim kiedyś mieszkał ;)
Cmentarz10.jpg
Poza tym zrobiłem kilka zdjęć w kolorze, ale maja one już inny klimat.
Cmentarz7.jpg
W lecie planuje dodać kilka cmentarzy i opuszczonych kościołów do do swojego portfolio, oraz wykonać cały album w spójnej konwencji kolorystycznej. Jeżeli ktoś może polecić ciekawe miejsca tego typu w UK lub w Polsce, to chętnie je kiedyś odwiedzę, w końcu każdy tam kiedyś zawita ;)
Cmentarz8.jpg
W bieżącym roku w tym temacie spróbuję zawitać do Krakowa, gdzie kiedyś wykonałem kilka zdjęć tego typu aparatem analogowym, ale niestety zdjęcia się gdzieś zapodziały....
Cmentarz9.jpg

Sort:  

St. Mary's Parish Church Tmerton Foliot
Kościół anglikański

Niebo świetnie się dopasowało do kolorystyki :)

Church of St Mary & St Julian

Przepłynę się tam promem, jak będzie pogoda.

trochę z buta jest

O to chodzi, czasami idę gdzieś zrobić zdjęcia i w wszystko trafia do śmieci a po drodze najlepsze się przypadkowo robi, tak jak wczoraj z tym Rolls Roycem miałem.

Muszę kupić okulary, bo tekstu no nie ma tutaj praktycznie :(

W fotografii chodzi raczej o przekazanie informacji czy tez wrażeń przy pomocy obrazu, opis każdego zdjęcia może narzucać pewna formę odbioru, a tutaj raczej chodzi o to by obraz zmuszał odbiorcę do własnej interpretacji. Podobnie jest w muzyce, gdy muzyk zamiast grac na koncercie, popieprzy przez pół godziny, na temat o czym będzie piosenka, dlaczego ja napisał i w jakich warunkach... Od tego są wywiady po koncercie, dla zainteresowanych. Jeżeli chcemy coś pokazać, to należy to robić w konkretnej, skondensowanej postaci, a nie zanudzać kogoś własnymi przemyśleniami. To samo dotyczy, moim zdaniem reportażu, fotoreportaż, mówi nie raz o wiele więcej, niż kilku stronicowy opis sytuacji.
Zdjęcie z opisem mam również ;)
Cmentarz0.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58004.44
ETH 2579.54
USDT 1.00
SBD 2.40