Lisk i głosowanie na delegatów 2

in #polish6 years ago

Zrzut ekranu 2017-10-28 o 11.56.13.png

Witam STEEMian i Liskowiczów.

Po pierwszym wpisie na temat głosowań na delegatów nie spodziewałem sie aż tylu pytań. Pominąłem w nim kilka, jak sie okazało, bardzo istotnych informacji. Zapraszam do przeczytania moich odpowiedzi na prawie wszystkie pytania, które dostałem.

Po co mam głosować i tracić moje LISK?

Zainwestowałeś w pozycje długą (LONG TERM). Skoro i tak trzymasz długoterminowo, więc dlaczego nie dorzucić kilka sztuk LISK, wspierając jednocześnie cały projekt. Możesz zagłosować tylko na jedną grupę (oddać maksymalnie 33 głosy) a na kolejne zagłosować, gdy zwróci Ci się koszt 1 LSK.

Ile mogę zyskać?

Zależy oczywiście na kogo zagłosujesz i ile posiadasz tej kryptowaluty. Pojawiają się również koszty jednego przelewu 0.1 LSK odliczane od nagrody, jak również bonusy dodatkowe za głosy oddane na wszystkich delegatów z danej grupy. Proporcjonalnie licząc to raptem 1.14 % od posiadanej ilości LSK. tak to wygląda u mnie. Przy czym minimalna wypłata to 1 LSK.

Załączam wzór do wyliczenia czy Ci się opłaca:

Ilość LSK * 1.14% = Twój potencjalny miesięczny zysk.

Ile głosów muszę oddać?

Nic nie musisz. To Twój wybór. Jedna runda głosowania to maksymalnie 33 głosy na delegatów. Koszt takiej rundy to 1 LISK. Możesz oddać 101 głosów. 3 rundy po 33 głosy i jedną z 2 głosami. Całkowity koszt to 4 LSK.

Czy muszę oddać 101 głosów?

Nie musisz. 3 rundy/99 głosów też wystarczy, żeby zagłosować na wszystkich delegatów z wymienionych tutaj grup. Możesz zagłosować na kogokolwiek oraz zmieniać głosy ile razy chcesz. Pamiętaj wtedy, że 33 zmiany, kosztują Cię 1 LSK.

Czy zarobię więcej oddając głosy częściej?

Nie.

Dlaczego mam głosować na grupy, a nie na pierwszych 101?

Wśród pierwszych 101 delegatów jest 90-ciu, którzy są w grupach i 11 spoza nich. Poza tą 101 jest tylko 4-ech delegatów. Oddając 97 głosów w pierwszej 101 i tylko 4 poza nią zyskujesz więcej. Grupy pracują również nad rozwojem całego projektu. Viz darmowy portfel od jednego z delegatów - informacja jest tu https://steemit.com/polish/@damianmaly/lisk-i-glosowanie-na-delegatow

Na których delegatów głosujesz Ty?

Proszę bardzo, to nie tajemnica. Znając adres mojego portfela możesz to nawet sprawdzić sam, ale udostępniam listę :-) z podziałem na kolejność głosowań po 33 głosy + ostatnia runda

Zrzut ekranu 2017-10-29 o 21.28.13.png

Ile trzymasz LISK i ile LISK dostajesz za swoje głosowania?

Kolejna informacja, która jest ogólnie dostępna. Posiadam 1862 LSK + 21,3 LSK miesięcznie.

Kiedy otrzymam moje LSK?

Minimum wypłaty to 1 LSK. Grupy wypłacają je w różnych interwałach po przekroczeniu minimalnej ilości. Ja otrzymuje swoje co tydzień z grupy ELT+ELTs i kilka razy w miesiącu od pozostałych.

Gdzie sprawdzę ile aktualnie zyskuję miesięcznie?

Sposób pierwszy:

Na stronie https://dpostools.com/ klikając na ikonę LISK i wpisując poprawnie adres portfela (polecam: cmd+C i cmd+V dla Maca lub ctrl+c i ctrl+v dla Windows) potem przycisk GO. Wyświetlą się podstawowe informacje o Holderze, czyli o Tobie:

Zrzut ekranu 2017-10-29 o 20.41.08.png

Overview - przegląd
Address - adres portfela
Balance - ilość LSK
Votes - ilośc oddanych głosów
Remaining Votes - ilość pozostałych głosów

Pod dwoma graficznymi obrazami pojawi się tabela z delegatami na których oddałeś swój głos oraz ilością LSK, która otrzymasz od każdego z nich. a nad nią ilość LISKów, które otrzymasz miesięcznie. Suma jest tuż nad tabelą.

Zrzut ekranu 2017-10-29 o 20.42.27.png

Sposób drugi:

Na stronach każdej z grup delegatów:

Grupa Elite oraz Elite Supports - ELT oraz ELTs - www.liskelite.com
po zalogowaniu i zweryfikowaniu adresu portfela - koszt 0.18 LSK.

Zrzut ekranu 2017-10-29 o 20.43.54.png

Grupa GDT - https://pool.liskgdt.net/account
zakładka pool, potem Your account i wkleić swój adres portfela - brak kosztów

Zrzut ekranu 2017-10-29 o 20.47.30.png

Grupa RobinHooda - Sherwood - SHW - www.robinhood.liskpro.com
zakładka Check Your Balance

Zrzut ekranu 2017-10-29 o 20.48.44.png

Czy wystarczy jedno głosowanie na całe życie, żeby dostawać stale tę samą ilośc LSK?

Byłoby swietnie, jednak delegaci się czasami zmieniają. Zapisując się do newslettera poszczególnych grup zawsze będziesz na bieżąco. Warto czasem spojrzeć na stronę https://dpostools.com/ i sprawdzić czy początkowa ilośc uległa zmianie.

Ile to wszystko mnie będzie kosztować?

Pełne głosowanie (4 rundy/101 głosów oraz weryfikacja adresu w grupie ELT = 4.18 LSK).

Pytania, które również dostałem, ale potraktowałem je pół żartem. :-)

Czy dostajesz łapówki od delegatów za to że ja na nich zagłosuję?

Nie. Nawet ich nie znam :-)

Dlaczego piszesz na STEEMIT a nie normalnie w grupie?

Bo STEEMIT mi zapłaci, jeśli post będzie wartościowy i ktoś go „zalajkuje”. :-)
Swoją drogą zapraszam do korzystania z platformy STEEMIT :-)
tutaj www.steemit.com

Nie wierzę w te głosowania, jeśli mi za nie zapłacisz to zagłosuje (?) LOL

Nie głosuj :-)

Ile LISK będzie kosztował na koniec roku?

Niemam pojęcia, ale mam nadzieję, że więcej niż teraz

Dlaczego LSK zwleka z rebrandingiem i wprowadzeniem produktu?

Niewiem. Zakładam, że chcą wypuścić w pełni funkcjonalny i gotowy do użytku produkt.

Mam mało LISK, prześlesz mi trochę?

Nie :-)

Jeśli odpowiedziałem na Twoje pytania, podeślij ten link do znajomych Liskowiczów :-)

Daj Upvote na STEEMIT i dołącz do zespołu :-)

Sort:  

Swietny artykuł, rozumiem że dodajesz go zarówno na forum jak i na steemit, bo gdy czytam z steemit dostałem incepcji gdy poleciłes steemit.

Tak. Delikatnie chciałem przemycić idee STEEM użytkownikom Facebooka

Git. Niech polska spolecznosc steemit si

...się rozwija, zapewne chciałeś napisać :-) Oczywiście, że tak :-)

Zgadza się, niestety gdy pisze z telefonu czasem ucina mi zdanie :

Lisk i tak urósł ponad 1000%, to nie znaczy, że urośnie kolejne 1000% w tak krótkim czasie. LSK jest kryptowalutą zdecydowanie dla trzymania długoterminowo. Deweloperzy tworzą obiecujący projekt na który potrzeba czasu, nie interesuje ich za bardzo cena rynkowa.
Nawet na ich blogu można przeczytać, że szacowana ilość czasu do ukończenia projektu to 5 lat, więc nie tak szybko wyciągniemy zyski :)

i dlatego właśnie powstał ten post. HODL & earn. Nawet delikatnie dokupując na spadkach i dokładając do portfela można kilka LSK zyskać na głosowaniach. Nawet te 1.14% miesięcznie daje 13,68% rocznie. Niech rośnie kurs powoli, ale stabilnie.

Dokładnie, to że cena nie rośnie nie znaczy, że nie rozwijają się. Na ich stronie można zobaczyć, że rekrutują nowych doświadczonych deweloperów i wciąż mają 7 wolnych miejsc w ich zespole :)

że też się uczyłem innych rzeczy :-)

Bardzo dobry post, brawo. Dobra robota

Cos kiepsko z kursem lisk ostatnio

nie jest źle, gdy sie kupowało za 1$. Poza tym ekipa pracuje intensywnie nad projektem a czas jego odkrycia przed światem nieubłaganie się zbliża. Bądź dobrej myśli, że SDK na Java Script będzie dla programistów w tym języka niczym Święty Grall dla króla Jerzego

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25