Sort:  

Narazie Cię nie dotyczy. Tu trzeba walczyć wspólnie. Mnie w ogóle Polskie prawo nie dotyczy i powinienem mieć to w dupie ale nie zostawię tak tego bo to co zrobili to czyste złodziejstwo

Klaniam sie :) Od niedawna jestem w swiecie krypto, to dosc niezwykle poniewaz jestem Oldtimerem i staram sie to na swoj starczy rozum ogarnac. Robisz swietna robote, bardzo duzo wiedzy z Twoich materialow. Domyslam sie ze nie mieszkasz w Polsce a to odnosnie podatkow

https://europa.eu/youreurope/citizens/work/taxes/income-taxes-abroad/poland/index_en.htm

Ja mam rezydenture podatkowa w UK ale zaczalem zabawe w Polsce na BItBay i wplaty na niniejsza gielde robilem z polskiego konta. Wydaje mi sie ze musze operacje z Bitbay rozliczyc w Polsce. Powiedz jak Ty to widzisz. Dzieki pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58241.28
ETH 2648.33
USDT 1.00
SBD 2.45