You are viewing a single comment's thread from:

RE: SHOTERZY - MOJA SUBIEKTYWNA OPINIA!

in #polish6 years ago

Oczywiste jest tu nawiązanie do filmu, który wrzuciłeś na d.tube. Jesteś więc między kategorią "Janusz Tracz" a "TVP Info". Podałeś tytuł, który jako-tako odnosił się do tego, co w shocie jest. Miniaturki nie dałeś żadnej swojej, jest to po prostu randomowy klip z całego filmu.
Natomiast reszta - typowy Janusz Tracz, jak to nazwałeś. Nie ma tam żadnego montażu, który możnaby było określić mianem "dużego nakładu pracy własnej shotera". Osoby, które poświęcają dużo czasu na montaż i zabawę z takim materiałem to nie shoterzy. Oni faktycznie tworzą swój content przy użyciu materiałów innych... no i w taki właśnie sposób powstają chociażby 'funny moments'. To nie to samo co shoty. Takie jest moje stanowisko w tej sprawie, a dokładniej poznałeś je już na Facebooku.

Sort:  

Zgadza się pisząc ten artykuł miałem z tyłu głowy ten film. W tym filmie podłożyłem muzyczkę oraz napis w pewnym fragmencie filmu, gdzie Twitch wyciął audio z powodu praw autorskich dotyczących muzyki która leciała wtedy na streamie (nie, nie uważam że to jest jakikolwiek nakład pracy). Ale w tym filmie możemy usłyszeć jak streamerka sama prosi o shotowanie, dodatkowo uzyskałem pełną zgodę na publikację od niej samej podczas rozmowy na discordzie. Miniaturki nie ma - tak. Tytuł nie uważam aby był typowym clickbait'em. Najważniejsze że twórczyni wie o wszystkim i wyraża zgodę na shotowanie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 59515.78
ETH 2505.02
USDT 1.00
SBD 2.47