JEDEN niezawodny sposób na SZYBKI SUKCES na STEEM

in #polish7 years ago

ten sposób... nie istnieje.

Cześć, siemanko!

Jako że dla wielu osób platforma ta jest sposobem na zarobek, to normalnym jest poszukiwanie drogi do celu. Dla niektórych to nagrywanie oryginalnego contentu na DTube, dla niektórych to komentowanie postów co większych delfinów, którzy czasem okazują się być sierotkami i upvotują każdy komentarz pod swoim postem, dla niektórych to rozbieranie się (chociaż nikogo z #polish nie kojarzę w takich nsfw klimatach!). Niektórzy spamują memami na DManii licząc na te słodziutkie stodularowe upvoty, niektórzy po prostu mają szczeście.

Albo szybkość, albo niezawodność.

Jedynym naprawdę niezawodnym sposobem na osiągnięcie pewnego sukcesu na steem jest robienie tego, co na jakiejkolwiek innej platformie social media - ciężka praca połączona z umiejętnością przykucia uwagi do swoich materiałów.

Nie trzeba długo główkować, by dojść do wniosku, że gdyby na #polish zaczął postować Łukasz Najder, na DTube Krzysztof Gonciarz, a na DLive streamować zacząłby Lirik, to nawet jeśli w tym alternatywnym świecie byliby kompletnie nieznanymi twórcami, to gdyby wykonywali tak dobrą i ciężką pracę jak obecnie w swoich mediach (tj. fb/yt/twitch) z pewnością również tu mogli.

Skoro ustaliliśmy już, że musisz mieć czas, to prawdopodobnie masz czas, bo urodziłeś się w Polsce, a nie w Indiach - nie musisz więc myśleć o STEEMie w perspektywie jakiegokolwiek zarobku, który pozwoli ci przeżyć, a jako czegoś, co potencjalnie może wpłynąć na twoje życie. Z pewnością stać cię więc na działanie kreatywne, bo nieskupione na błyskawicznym zarobku, a o charakterze bardziej hobbystycznym.

To prawdopodobnie mój najmniej odkrywczy post w życiu

Ale czuję, że warto go zamieścić na Steem. Bo wiele osób nadal myśli błędnie, na różne sposoby. Niektórzy, że się nie da; a zwyczajnie nie chcą zaangażować się w społeczność, lub poświęcić czasu na tworzenie. Niektórzy są chciwi i myślą, że 'oszukają system'. Niektórzy w ogóle próbują, ale odpychają od siebie widzów tworząc posty wielce kontrowersyjne; o religii, czy też posty rasistowskie, seksistowskie, zahaczają o antysemityzm, etc.
Nie tędy droga, jeśli chcesz zbudować szeroką publikę, a nie klikę.

Zbaczając coraz bardziej z pierwotnego tematu, smuci mnie to, że bardzo często spotykam osoby mądre, elokwentne, o wielu pasjach i potrafiące wypowiedzieć się na wiele tematów, co ich często łączy to swoisty brak pewności siebie wyrażany słowami jak na przykład "nie mam nic do powiedzenia".

Dlaczego więc dobry content warto udostępniać tu, a nie gdzie indziej?

Bo mimo wszystko STEEM posiada mechanizmy potrafiące wynagrodzić dobrych twórców od razu. Dobrym przykładem może być na przykład DTube, platforma wideo połączona ze steemem, gdzie czasem przeglądam filmy. Dosyć szybko przykuła moją uwagę @bethwheatcraft (jej kanał DTube tutaj), która startując z pozycji początkującego twórcy z dosłownie zerowym wsparciem i brakiem kontaktów poprzez codzienne postowanie interesujących vlogów i swojej charyźmie osiągnęła w nieco ponad miesiąc naprawdę pokaźny sukces.

Takich osób jest więcej, mówię akurat o niej, bo ją faktycznie lubię i oglądam jej materiały. ;)
Zakończyć mój pościk mogę więc słowami:
Rób więcej, rób lepiej, a nie może pójść gorzej.

Yours,

@Dailydogger

Sort:  

Zgadzam się z Twoim wpisem, potrzebna tu też jest cierpliwość, nic od razu. Czasem ktoś może zrazić się do Steemit, że tu przyszedł, zaczyna pisać i "nie zarabia", albo nie ma obserwatorów. Jak komuś mówię o Steemit to często też spotykam się z taką opinią, że tam się zarabia jakieś grosze. Pomijam już fakt, że nie o zarabianie tu tylko chodzi. Wynagrodzenie za posty też z czasem rośnie w zależności od zaangażowania danej osoby i wykonanej pracy. Trzeba robić też to co się lubi i o tym pisać, nic na siłę, a wtedy rezultat może nas miło zaskoczyć.

W sumie to się zgadzam, ale czasem czuję się jak w takim zamkniętym kole. Bo do małej liczby odbiorców docieram bo mam mały Power, mam mały Power bo docieram do małej liczy odbiorców. Nie bardzo chcę pisać pod publikę.. bo nie na tym cala zabawa polega - przynajmniej dla mnie.

Tyle żali, ale ogólnie platforma, jest super. Muszę tylko coś zrobić by jakoś poprawić zasięg.

A od kiedy jesteś na Steemit? jak długo? Co do zasięgu postów to mam jeszcze własną grupę na FB i tam też wrzucam każdy mój nowy wpis na Steemit, myślę o tym, żeby jeszcze wrzucać link na Twitter mimo tego, że tam prawie nikt mnie nie obserwuje.

Podobnie jak ty, od grudnia. Ale pierwszy post mam z 23 stycznia. Posiadanie grupy z pewnością pomogło na starcie. Niestety mnie czeka praca od podstaw. Spokojnie jestem cierpliwy i się łatwo nie poddam.

No to świeża sprawa, będzie dobrze :)) a posiadanie grupy na fb raczej nie pomaga mi na steemit ale może ktoś z grupy na fb sobie tutaj tez konto założy. Wcześniej publikowałam na fb, teraz tylko wrzucam na grupę link z artykułem na steemit.

Chyba raczej już pozamiatane. Właśnie zostałem oflagowany, przez promotora Zięby. Dla mnie jednak żerowanie na ludzkiej tragedii to przesada, jak ludzie zmarli mają się bronić przed używaniem ich nazwisk w publikacjach tego znachora?

Chyba ten serwis jest za mały dla nas dwóch, więc czas poszukać jakiejś alternatywy.

Nie znam tematu wiec nie chce się wypowiadać. Ale patrzę na Twój oflagowany post i chyba padła flaga w odwecie. Sama nie wiem co bym zrobiła w podobnej sytuacji. Może jednak i tak po prostu pisz dalej i skup się bardziej na dawaniu upvotes temu co Ci się podoba a treści których nie akceptujesz możesz nie czytać, jest tez opcja mute z której można skorzystać.

Ciekawe spojrzenie na temat. Wydaje mi się, że wiele osób nie głosuje pomimo, że przeczytało dobry tekst, gdyż nie wiedzą jakie to ważne dla autorów. Sam coraz częściej staram się skomentować, lub upvote choć zdaję sobie sprawę , że siła mojego głosu to niecałe $0.01.

Ale od czasu, gdy tytuł mnie nie zaciekawił w tagu #polish #pl-artykuly zobaczyłem, kilkanaście upvote👍, to często zajrzałem i znalazłem dobry tekst. To przekonało mnie jak ważny może być każdy głos.

Congratulation

Today one year ago you joined SteemIt
Thank you, for making SteemIt great and Steem on for more years to come!

(You are being celebrated here)

Zdecydowanie masz tu rację ! Ciężka praca i cierpliwość to podstawa :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62205.55
ETH 2397.85
USDT 1.00
SBD 2.50