Sort:  

Dzięki za dobre słowo! 👊
Mam arachnofobię, więc tarantula będzie wyzwaniem nie tylko w kontekście "spożywczym". Jeżeli też ich nie znosisz to oficjalnie obiecuję, że jak już je znajdę to jedną zjem dodatkowo z dedykacyją dla Ciebie. 😉

@breadcentric
Zapraszam tutaj:
https://steemit.com/polish/@foodini/pl-idealne-bulki-do-burgerow-zero-chemii

Albo tutaj:
https://steemit.com/polish/@foodini/pl-greckie-chlebki-pita-czyli-pyszne-placki-krok-po-kroku

Może to nie chleb dosłownie, ale chyba się liczy? 😜

Nie wiem czemu, ale jak zobaczyłem tytuł oraz opis to wiedziałem, że o mnie powiesz xD

Kruszwil zbudował swoją markę na tym, że (najprawdopodobniej) nikt czegoś takiego nie robił(Tego nie jestem w stanie potwierdzić, ale jak znasz kogoś podobnego (Nawet kogoś z zagranicznego youtuba) to byłbym wdzięczny, jakbyś podesłał mi linka :D). Polska topka "Youtuba" W większości kopiuje filmy 1:1. NAWET GDYBY wpadli na to, żeby coś zmienić, ale nie po co, bo lepiej całość skopiować, ale nikt nie czai, bo moja twarz jest inna od kogoś innego xD co najlepsze niektórzy nawet plagiatują. Wydaje mi się, że Marek wpadł na coś, co przyniosło mu dość duży rozgłos. Popatrz na to z tej strony, że on traktuje to jako pracę i robi to dla śmiechu. Zobacz, że on nikogo nie zmuszał do takich czynów tylko pytał tych ludzi o to, czy wykonają jego zadania za pieniądze. W sumie udowadnia też tezę, że cześć ludzie za marny grosz mogą zrobić wszystko. Faktem jest to, że z tym starszym panem faktycznie mogli sobie odpuścić, ale ten pan sam się zgodził. Jeżeli chodzi o dziewczynę z filmu(O ile nie była ustawiona) to po plaży chodzą z pięknym biustem rozwalonym wszędzie, a na ulicy nie mogą się rozebrać, bo od razu (Dziwka)? :D Wiadomo każdy ma swoje zasady moralne, ale wieje tutaj trochę sprzecznością.

Co do @foodini to chyba nie ma wątpliwości, że to najlepszy ziomal na świecie :D

Fajnie byłoby się kiedyś spotkać, pogadać :D Ciekawe, czy kiedyś będzie takie coś dane.

(Pisałem to pod wpływem alkoholu i emocji po meczu Polski także, jak coś przekręciłem to przepraszam serdecznie)

Co do @foodini to chyba nie ma wątpliwości, że to najlepszy ziomal na świecie :D

Czy ja wiem, chleba nie upiekł.

oj, kruszwil to wannabe testoviron, a podobne filmy są za granicą (szczególnie najbardziej oklepane motywy jak tani produkt vs drogi produkt i 'niech się pani rozbierze za pieniądze').

po prostu uważam, że popularność o niczym nie świadczy, a jego materiały nie są ani jakoś specjalnie oryginalne, ani ciekawe, bardziej upokarzające.

a to o kobiecie, to proszę mi tu nie sypać takimi dedukcjami, bo mi nie przeszkadza to, że ktoś lubi się rozebrać; chodzi o pewien charakter czynu, który nadawany jest czynowi pieniędzmi. więc jeśli użyłeś słowa dziwka, to pójdźmy tym tropem; seks nie czyni cie prostytutką, seks za pieniądze już tak! tadaaa

a jeśli chodzi o mecz polska senegal, to obczaj tego nostradamusa z wykopu:
https://www.wykop.pl/wpis/32843719/snila-mi-sie-przegrana-polski-z-senegalem-1-2-cion/
:DDDDDD

Dla mnie Kruszwil - to... dzieciak i naganiacz.
Niech tam sobie nagrywa te filmiki - ale nagrał jeden - odnośnie kryptowaluty, zachwycał się, jarał się - włożył niby hajs w to...100.000 PLN - i co to nie obiecywał ile to wzrośnie... - a jak Lisk pierdyknął 20% w dół i jeszcze niżej... - to film z nagraniem - znikł...
Podejrzewam, że ludzie oglądają go dla beki... ale dla niektórych może stał się swego rodzaju "autorytetem"... i może mu uwierzyli... i też stracili.

Zgadzam się w pełni, gimbaza która pewnie głównie go ogląda "jara" się jaki z gościa "król życia" nie zdając sobie z tego sprawy, że to wszystko jest wyreżyserowane

Bardziej chodziło mi o jego charakterek cyborga aniżeli "ZROBIŁEM 1 MLN Pompek MAMA TO WIDZIAŁA, SZOK, NIEDOWIERZANIE"(Nie pytaj skąd coś takiego wziąłem :D). Niby wkurza, a jednak coś w tym jest takiego, że chcesz oglądać.

Co do kobiet to raczej wydaje mi się, że to temat na później ze względu na to, że można o tym pisać pracę magisterską, a w tym stanie to raczej bym sobie odpuścił xD

Wykop to zawszę ingeruje w wszystko, co jest ważne xDD

gdyby tylko miał pięć procent charyzmy testovirona :(

To chyba dobrze, że nie mówi o tobie :P Nie chciałbym być kojarzony z Dtube

Moim zdaniem w ogóle mówiąc czy pisząc o tym całym pajacu z youtube nawet w negatywnym kontekście robicie mu przysługę. Trzeba olać typa aż w końcu się znudzi ludziom jak wielu innych figurantów. A najlepiej go nie oglądać i mieć spokój.

@dailydogger w ogóle to ty jesteś kuratorem dtube, jeśli chodzi o polskie fimy, czy ktoś inny?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60678.52
ETH 2339.38
USDT 1.00
SBD 2.48