Sort:  

Dobrze jakbyś napisał gdzie ma być to wykorzystywane - w internecie / jako ulotka / jako plakat. Bo z jednej strony takie materiały mogą być podobne - ale pewne detale powinny być inne.

Na pewno duży plus za prostotę - bo tego typu materiały nie powinny być przeładowane treścią.
Na minus jest zbyt dużo rodzajów czcionki:

  • logo powiedzmy, że jest OK. Dwa, że często jest to element w który nie możemy ingerować.
  • tekst pod logo jest najsłabszym ogniwem, ten gradient czcionki niezbyt fajny.
  • kolejny tekst na dole - zwowu inna czcionka i inny sposób jej prezentowania.

Popracuj nad czcionkami i ich ujednoliceniem (tego co możesz) a Twój projekt zyska :)

Bardzo dziekuje, skorzystam z twoich rad,
wykorzystanie jako plakat.

Zmienilem font, aczkolwiek ciezko mi znalezc font podobny,
jak mozesz powiedz co myszlisz o tej zmianie, dzik.
A2_dentist_promo_new.jpg

Tak jak napisał kamilkowalski - jeżeli klientowi się podoba to OK, choć czasem nie jest to ogólnie fajnie wyglądający projekt i mimo, że warto klienta naprowadzić na jednak lepszy projekt. Czasem są klienci którzy powiedzą nie i już chcą co i chcą i nic nie wytłumaczysz. Ja mimo, że nie jestem grafikiem to dużo pracuje z grafikami i przez moje ręce sporo projektów przechodzi.
Co do tego projektu - nadal bym się czepiał tego napisu - projekt wg. mnie "ujdzie" ale jakby miał być dla mnie - nadal bym pracował nad napisem. Ten gradient na napisie bym sobie darował, raczej dość rzadko go się używa. Tak samo to "Any time" jest tak rzucone niżej - domyślam się, że tak to miało wyglądać, ale no nie najlepiej to wygląda.
Ja powtórzę - ujednolicić czcionkę. Tu:

  • jest gradient który mnie osobiście się nie podoba
  • czcionki są różnych rozmiarów (już mówię tylko o tym tekście pod logo)
  • niektóre wyrazy są pogrubione inne nie
    Dla mnie straszny chaos... w przypadku reklamy jakiegoś koncertu, festiwalu można doszukiwać się jakiegoś drugiego dna. W przypadku produktów związanych z dentystami hm... no nie widzę tego.
    Próbuj dalej bo jest spoko, ale musisz pobawić się z detalami.

Bardzo dziekuje i pozdrawiam.

Jeśli się podoba klientowi to jest ok :)

Najwazniejsze aby spelnilo swoja funkcje :)

Congratulations @czjmaster! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @czjmaster! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67865.46
ETH 3258.03
USDT 1.00
SBD 2.64