You are viewing a single comment's thread from:

RE: Prawda nt. zdrady obecnej władzy Jan Zbigniew hrabia Potocki

in #polish7 years ago

Pan Potocki niech najpierw sam odpowie na zadane mu przez społeczność internetową pytania, bo jak na razie tylko kluczy i na żadne pytanie w prost nie odpowiedział. w szczególności niech opowie o związkach z aferzystą Pazikiem (obecnie Aaron Izrael Paz) oraz jego dwoma braćmi. Zarzutów jest cała masa i dla mnie cały ten Potocki mocno śmierdzi.

Sort:  

A ja zaryzykuje i mu zaufam, na pewno na PIS i PO już nie zagłosuje mieli swoje 5 min. aby się wykazać i ja nie widzę, aby to w dobrą stronę szło. Odnośnie niewygodnych pytań do Pana Potockiego w jednym z wywiadów na Porozmawiajmy.tv dość wnikliwie wyjaśnia te powiązania z Pazikami, a spekulantów internetowych takich jak JackC... można słuchać, ale samemu szukać dowodów na to co mówi. Uwierz mi, że ja na 100 % też nie jestem przekonany, ale podjąłem decyzje i postawie na II RP. pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62571.47
ETH 2429.90
USDT 1.00
SBD 2.66