You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cała prawda o przemyśle ASIC. Nikt nie zagrozi Bitmainowi. Czym jest Bitfury?

in #polish6 years ago (edited)

Odechciewa mi się. Ja tu nawet nie chcę tych groszy. Zależy mi na zasięgach. Każdy mój wpis można powielać bezpłatnie ile dusza zapragnie. Np na http://infocrypto.pl się pojawiło kilka. Nie chodzi mi o nic, jedynie o dotarcie do ludzi. Jednak kiedy widzę że raczej niewiele osób jest tym zainteresowanych to się odechciewa. Po co, jeżeli mało kto czyta to co piszę? Demotywacja... :(
Chyba sobie odpuszczę. Nie ma sensu

Sort:  

Dobry artykuł. Mimo wszystko niektórzy czytają :) @livskilde

Niewiele? Myślę, że liczba głosów mówi sama za siebie ;)

"The time is always right to do the right thing."

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65557.61
ETH 3581.80
USDT 1.00
SBD 2.47