Paczka moich memów o krypto...

in #polish6 years ago (edited)

Wiem że kontent nie najwyższych lotów, jednak nie będę spamował tu pojedynczymi memami.

Większość memów przepadła. Tylko część znalazłem. Zazwyczaj tworzyłem je po prostu dla żartu i wrzucałem tylko na mikroblog wykopu. Wiele może być niezrozumiała, sytuacyjna... robiona  z przeznaczeniem na 5 minut życia przy danym wątku.

Postanowiłem jednak zebrać je w jednym miejscu i tu wrzucić. Może się komuś spodobają. Każdy mem jest mojego autorstwa. Niektóre się już trochę rozeszły. Gwarantuję jednak że żadnego plagiatu tu nie znajdziecie...



O Bcashu:






O pawlo74 (słynna pasta Pawlo:)


Video poradnik wykopowy dla zielonek






Reszta:




























Ten niezwiązany z krypto, ale rozszedł się najbardziej...


Sort:  

Jaki autor takie memy..tak samo żenujące jak twoje wpisy na wypoku ..

Nie zgodzę się. ZUS, opłacalność kopania i potomkowie z przyszłości dobre są. A memy jak to memy, jeden się uda, 10 nie...

Congratulations @cyberpunkbtc! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 58867.32
ETH 3223.11
USDT 1.00
SBD 2.30