Dlaczego kryptowaluta Facebooka "GlobalCoin" nie ma nic wspólnego z Bitcoinem?steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago
Sort:  

Jeżeli dzielisz się linkami dodawaj swój komentarz, bo zostanie uznany za spam.

Dear @cryptoqueen-pl

Zgadzam sie z tym co powiedzial @kargul09. Promowanie wlasnych postow jedynie poprzez zalaczanie linka (i tym samym przekierowywanie uzytkownikow z steemit do swojej platformy) moze zaowocowac flagami.

A na pewno nie zacheci nikogo na steemit do komentowania Twoich artykulow.

Widzialem wiele osob probujacych podobnej strategii i wszystkie jak jedna poddaly sie po jakims czasie uwazajac Steemit za strate czasu.

Pozdrawiam
Piotrek

Dziękuję uprzejmie za wasze komentarze - na temat "strategii". W moim przypadku nie stosuje żadnych "stretegii". Moim zadaniem nie jest ani "nazbierać kliki" ani "zarobić" na steemit - moim zadaniem jest dać ludziom (kryptospołeczności na steemit) znać, że na swoim blogu mam udostępniony gotowy artykuł na dany temat. Kogo to interesuje to wejdzie i przeczyta i zostawi swoją opinię. Reszta (sztuczne kliki, sztuczne komentarze) mnie nie interesuje. Pozdrawiam

Droga @cryptoqueen-pl

Reszta (sztuczne kliki, sztuczne komentarze) mnie nie interesuje.

Chyba nie do konca sie zrozumielismy. Ja nie mowie o sztucznych klikach i sztucznych komentarzach. Mowie o tym, ze zdecydowana wiekszosc uzytkownikow Steemit nawet nie kliknie na taki link.

moim zadaniem jest dać ludziom (kryptospołeczności na steemit) znać, że na swoim blogu mam udostępniony gotowy artykuł na dany temat

Duzo lepszym rozwiazaniem byloby umieszczenie artykulu pelnego na Twoim koncie na Steemit. Zacheciloby to bardziej do przeczytania go a przede wszystkim do podzielenia sie swoim komentarzem i opinia. Plus dodalbym zachete w stylu "Podobal Ci sie ten artykul? Zajrzyj na moj blog .... i zobacz inne moje publikacje".

Oczywiscie nic na siłę. Ja zajmuje sie social media wystarczajaco dlugo aby zrozumiec "potrzeby" i zachowania ludzi na platformach spolecznosciowych. I z moich obserwacji jesli nawet ktos przypadkiem otworzy taki post jak ten powyzej, to go szybko zamknie i raczej nie powroci na Twoj profil (wiedzac, ze jedyna tresc jaka tutaj znajdzie to link do portalu na ktorym nawet nie posiada wlasnego konta).

Mam nadzieje nie traktujesz mojego komentarza jako krytyke a jedynie drobna probe pomocy.

Pozdrawiam
Piotrek

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61626.58
ETH 2940.28
USDT 1.00
SBD 3.66