[STEEMIT & Bitconnect] Co ja dziś zrobiłem :)

in #polish7 years ago

Poruszę trochę delikatny wśród społeczności - a mianowicie, znowu wrócę do Bitconnect.

Bitconnect - BCC - jako waluta zajmuje wysokie 12 miejsce wśród krypto walut ale za nią kryje się serwis Bitconnect.

Temat pewnie już wam znany bo i ja i @xgrosz o nim często rozprawiamy.

Częściej niż reszta społeczności Polskiej :)

Temat na dziś - mój wzrost STEEM POWER

Tak było do dzisiaj (już po wpłaceniu wykopanych ETH):
przed.PNG

A później w poszukiwaniu dodatkowych zewnętrznych źródeł dochodu dla Steem przypomniałem sobie, że zalega mi zysk z lendingu + resztki BCC, których nie mogłem zaalokować.
2.PNG

I tak oto zamieniłem 8,08$ na BCC i wszystkie sprzedałem za BTC, które następnie przelałem na adres wskazany przez @blocktrades i zyskałem z niebezpiecznego, oszukańczego i piramidowego zysku czysty STEEM POWER.

po.PNG

Opis procesu

Wyglądało to tak:

  1. Przelewam BTC na Bitconnect
  2. Sprzedaję BTC na ich wewnętrznej giełdzie gdzie w zamian otrzymuję BCC
  3. Używam BCC do uruchomienia wypożyczenia
  4. Po kilku dniach zysk z ich "lokaty" zamieniam z powrotem na BTC
  5. Otrzymane BTC przesyłam na @blocktrades
    1.PNG
  6. Które przesyła mi STEEM POWER

Teraz tylko od was zależy ustosunkowanie się do tego bądź co bądź kontrowersyjnego portalu.

Ja dałem mu szansę i póki nie zaczną dochodzić wiadomości o stratach czy dziwnych zagraniach będę powierzał mu środki, których strata mnie nie zaboli, a zawsze mogą podbić STEEM POWER za free.

Chętnych do eksperymentu zapraszam pod moje skrzydła:

Moim zdaniem opłaca się wypróbować i zainwestować póki jest popyt na tego typu portal i piramida ma jak się kręcić ;)

Spokojnego wieczoru i...
Steem it on!

~CN

Sources

Opening IMG


To jest moja prywatna opinia i decyzja dotycząca inwestycji własnych pieniędzy należy do was. Proszę na mnie za to nie krzyczeć.

Sort:  

Ja postanowiłem, że moje następne posty bo wcześniej się tym nie interesowałem cały zysk ładuje w SP. Na początku, traktowałem to jako małą inwestycje może ućknę 100 przez rok jak dobrze pójdzie i bardziej jako motywacyjny blog. Czym dłużej zgłębiam tajniki steemit tym bardziej widzę w tym potencjał i chęć zainwestowania w niego. Niestety narazie wiem że za dużą rolę grają u mnie emocje których przy inwestowaniu nie powino być. Więc narazie zamierzam inwestować tylko(może aż) swój czas i zyski przeznaczyć na SP, które myśle że w przyszłosci odegra kluczową role. Pozdrawiam.

Wszędzie jest ryzyko Akcje na giełdzie to ryzyko co chwile jakaś firma upada – nie dając nawet znaku dla inwestorów ze tak będzie i nie przynosząc im żadnego zysku w międzyczasie.
Kryptowaluty ogólnie to tez ryzyko nawet Steem – jeżeli ktoś zainwestował w Steem w momencie jak był po $2 to jak się czuje teraz? – czy znaczy to że Steem jako waluta to „kit” a platforma Steemit to piramida gdzie ludzie sami sobie pompują portfele?
Do wszystkiego trzeba podejść z dystansem i rozsądnie realizując zyski kiedy sa i ryzykując na tyle ile możemy się pogodzić ze strata.
No i najważniejsze – nie obwiniać nikogo – bo nikt reki do kieszeni ci nie włoży i na sile nie zainwestuje twoich pieniędzy – Każdy robi to sam wiec winienie kogokolwiek to brak inteligencji.

Może nie dobrze mnie zrozumiałeś. Ja nie obwiniam nikogo . Po prostu przejechałem się parę razy i teraz podchodzę do tego z dystansem. Nie wszyscy są złodziejami tylko że z 10 w które włożyłem jakieś pieniądze zostały mi 2, to chyba mam prawo podchodzić to tego z dystansem.Teraz wszystko na spokojnie robię.
Ps. Słyszałem że BTC to też '' piramida ''

Może warto spróbować choć ja parę razy już się sparzyłem na takich inwestycjach. Dlatego teraz boję się zaufać jakiejś nowej.
Ale jak to mówią kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana.
Wrzucaj częściej jak Tobie idzie może naprawdę warto przemyśleć i się przyłączyć, póki 'piramida' jeszcze działa

Średnio 1% dziennie to znaczy ze za 100 dni masz swój wkład odrobiony więc 0% ryzyka i możesz już wszystko od tego czasu w góre traktować jako czysty zysk nawet jakby platforma okazała się oszustwem i zniknęła ot tak w jeden dzień

Tak jak Tobie pisałem na spokojnie popatrzę. Dla mnie nie przeszkadza zarejestrować się z poleconego linku.Nawet to i dobrze jak jeden drugiemu coś podeślę.A że firma okaże się złodziejem to już inna historia

Mój punkt to to że trzeba realizować zyski ale to nie tylko tutaj w Krypto inwestycjach na akcjach również nawet w nieruchomościach o czym sam się przekonałem

Zgadzam się z Tobą. Swoje pieniądze z krypto już wypłaciłem z małym plusem. Te które mi zostały to jest zysk, tych nie ruszam to i tak jest za darmo że tak powiem.
Od czasu do czasu kupię coś czekam aż zarobi i wypłacam co wpłaciłem reszta zostaje. Nie wiem czy to dobrze czy nie, ale gram dalej już nie swoimi pieniędzmi

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97