You are viewing a single comment's thread from:

RE: Krytycznie o studiach i studentach

in #polish7 years ago

Ja poszedłem na studia bo byłbym jedynym osobnikiem w rodzinie bez tytułu technicznego (technika informatyka z technikum nie liczę) i z wiedzą, że kiedyś jak mnie ktoś zapyta czy nie chcę może zostać kierownikiem to HR powiedzą, że za "głupi" i nie może. To są jedyne powody.

Pracuję w bezpieczeństwie informatycznym od matury. Już będzie kilka lat. Do tej pory jestem na 1 roku studiów ale mam za sobą solidne "doświadczenie zawodowe" i nie małą pensję.

Studia są głupie. Wykładowcy mają swoje wizje. A Ty mający techniczną wiedzę, ciekawość tematu i możliwości rozwoju - nie jesteś w stanie przebić się przez naukowy motłoch...

I nie ważne czy zaoczne czy dzienne. Wszędzie jest pełno ściągaczy i tych co tam idą z przeświadczeniem, że wszystko potrafią bo zaliczają bezsensowne egzaminy.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60893.72
ETH 2624.62
USDT 1.00
SBD 2.56