Sort:  

tak mam,
i właśnie kombinuje jak sprawdzić stan "ofline Wallet"
i zamiast kilku tyś.... pokazuje mi kilka szt....

Kamil, jestes na skype? Jak co to moj skype jest merry.makowski

I zrob screenshot co widzisz jak sie zalogujesz, moze nie przesuneles wszystkich swoich ETN na offline wallet, moze je jeszcze masz u nich. Ja trzymam swoje w ich portfelu, bo tych wszystkich zabezpieczeniach co robili, jest to zupelnie bezpieczne, moze nawet bezpieczniejsze niz offline wallet...

Mam nadzieje ze nikt Ci nie wszedl i znajdziesz swoje monety, prosze daj znac czy jestes OK.

Jest ok już, po prostu musiałem kompa zostawić na noc włączonego żeby wszystkie transakcje się załadowały :P

Dzieki, dobrze to wiedziec. Kamil, i nie spiesz sie ze sprzedaza.... i tak, jak nie jestes na Kucoin, zerejestruj sie tam i daj swoj vote na ELectroneum :-) A jak bedziesz potrzebowal pomoc, skontaktuj sie ze mna na skype, discord or fb

Nie sprzedaje, trzymam na minimum 1etn = 1$ :) lub więcej.

Kamil, tych monet jest dosc sporo,
Circulating Supply: 4,997,507,466 ETN
Total Supply: 5,195,262,064 ETN

Ten pierwszy numer to ile jest ich w obiegu w tej chwili, a ten drugi ile ich najwiecej moze byc,

wiec mysle ze na $1 to trzeba bedzie sporo poczekac.

Moze warto czesc sprzedac szybciej
( w momencie jak wejda na Binance exchange albo jakos inna glowna crypto gielde, bo wtedy cena zawsze idzie najpierw bardzo do gory) a czesc zostawic by sobie bezpiecznie rosla.

Dzis do Binance weszlo Neblio,
prosze spojrzec, w dzisiajszym rynku gdzie wszystkie altcoins ida do dolu jak burza, Nebio uroslo przeszlo 67%
nb.PNG

Jak nie ma Ci jeszcze w Binance, to zapraszam do wpisu z mojego linku, to jest swietna exchange i jak cos nowego kupujesz, to czesto tam wlasnie masz najnizsze ceny. Jest bardzo intuicyjna i placi extra bonusy:
https://www.binance.com/?ref=12139309

Mam czas... Nie spieszy mi się. Dla mnie to i 5 lat może leżeć.

A kiedy będzie kopanie dostępne? Bo widzę, że na razie porażka...

Marek, ja nie kopie ETN, jedyne co kopie teraz to JSE coin,
ale nic nigdzie nieslyszalam o problemach i wiem ze ludzie kopia juz od dawna.

Zauwazylam ze znasz dobrze ang, prosze zajrzyj tu, znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie pytania o ETN kopaniu: https://www.facebook.com/groups/electroneumpool/

Mi chodzi o kopanie przez ich apkę na Androidzie, zapowiadali to tak dawno, a jednak nie działa.

Acha, rozumiem,
this is what I got too:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.infopedia.etn.miner&hl=en

Sorry! This content is not available in your country yet.
We're working to bring the content you love to more countries as quickly as possible.
Please check back again soon.

A tu probowales?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.electroneum.mobile&rdid=com.electroneum.mobile

Kopanie na smartfonach na razie nie dziala.

Odświeżam temat, kopanie działa, lecz na razie nie na IOS, da sie również kopać na PC, a jest jakaś plotka o paleniu coinów.. wiec cena może sporo urosnąć...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64172.03
ETH 3144.93
USDT 1.00
SBD 3.85