You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy blogując na Steemit aby na pewno musimy zakładać działalność gospodarczą?

in #polish6 years ago

Ja się z tym zgadzam ale Polski urząd nigdy się nie dowie o mojej działalności związanej z kryptowalutami. Nie jestem zameldowany w Polsce od 2004r. Gram na amerykańskiej giełdzie i mam holenderskie konto bankowe a z tego co wiem holendrzy nie zamierzają puki co nic regulowac lub opodatkowywać. Tu za wszystko się płaci i to nie mało 😃

Sort:  

Zdradzaj o sobie w sieci jak najmniej - Wielki Brat patrzy a ręce są dłuższe niż myślimy.

Ja tam się ich nie boję, bo nie wchodzę w konflikt z prawem w żaden sposób. Nie jestem podatnikiem w Polsce i szybko nie będę 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.61
ETH 2321.35
USDT 1.00
SBD 2.51