Sort:  

Nasze dane są mega cenne... Dorabiam sobie co nieco przez internet i zawsze nie mogłem pojąc jakim cudem opłaca się parabankom pożyczać komuś za 0ZŁ 200 zł i mi za "nagonienie" 100 zł ??? WTF jak im się to opłaca??? Bardzo proste biorąc taką pożyczkę jednocześnie wyrażasz zgodę na "bujnie" się Twoich danych gdzie tylko popadnie.

Ktoś musi nieźle smarować na takie dane skoro parabankom głównie na tym zależy... bo moim zdaniem "powracający klienci" to sprawa drugorzędna.

Upozoruj w prywatnej wiadomości na fb, że zamierzasz zabić prezytenta albo że planujesz atak terrorystyczny. Zobaczymy co się stanie 😉

Nie trzeba takich skrajności :P Napisz do kogoś że planujesz wakacje w Egipcie zgadnij jakie reklamy za jakiś czas zobaczysz:D

Jak czytałeś dokładnie artykuł to jest możliwość wyłączenia tego na fb 😊

Osobiście mam to włączone wręcz "bawię" się czasem z Facebookiem w ciuciubabkę :P

Najciekawsze jest to, że przeważnie widzę taką reklame dluuuuuugo po zakupie😂

Hehe dokładnie też mnie to bawi zanim w ogóle te ich roboty za kminią co ja w ogóle chce to ja mam to już dawno w domu :D

Troche bezużyteczny bajer jak dla mnie bo bardzo bardzo rzadko klikam w reklamy, ale komuś sie to pewnie przydaje...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59476.67
ETH 2299.07
USDT 1.00
SBD 2.48