Rycerstwo damy i turnieje w Chorzowie część 1

in #polish6 years ago

    Witam

W związku z niedawnym świętem mojego miasta czyli Chorzowa do parku etnograficznego zjechały się bractwa rycerskie wszelakiej maści. Jak co roku była piękna impreza. Były pokazy artylerii, bitwy, turniej rycerski w walce na miecze w wersji full kontakt (kawałki zbroi latały w powietrzu), pokazy akrobatyki konnej i moc innych atrakcji. Nie zabrakło również naszej dumy czyli husarii. Trochę była kiepska pogoda pogoda ale trudno. Zapraszam was wszystkich za rok na następną tego typu czerwcową imprezę bo to jest już tradycja. Na pewno się nie zawiedziecie. Można pooglądać dużo ciekawych rzeczy i napełnić brzuch średniowiecznym jadłem. Mi najbardziej smakował kutasik (tylko bez skojarzeń:). To jest ciasto nadziewane kiełbasą według przepisu z siedemnastego wieku. Do tego nalewka pokrzywowa z piołunem i można oglądać turnieje:) Poniżej kilka fotek z tej pięknej imprezy.




Sort:  

Też tam byłem i było świetnie, szukałem siebie na zdjęciach :), myślałem że się tam gdzieś w kadrze znajdę na drugim planie.

  • na dowód tego że byłem podsyłam dwa zdjęcia.
    DSC_0072.JPG
    DSC_0089.JPG

All rights reserved photo by @b4ck

Fajna imprezka. Myślę mocno żeby zapisać się do bractwa rycerskiego w Będzinie, przyjmują teraz nowych członków

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58296.82
ETH 3138.24
USDT 1.00
SBD 2.22