UKRYTE POSTY - Co jest grane? .

in #polish6 years ago (edited)

Witam wszystkich.
Piszę ten post ponieważ chciał bym się podzielić swoimi odczuciami. Człowiek traci swój czas żeby podzielić się z innymi bieżącymi wiadomościami na temat nowej technologii. A tu okazuje się że post zostaje ukryty i to bez podania konkretnego powodu i wyjaśnień.
https://steemit.com/polish/@coincollecto/skyway-wiadomosci-dubaj-stawia-na-rozwoj-transportu-dubaj-sky-pods-est-jednym-z-transportow-ktore-sa-wdrazane-w-plan
Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje? Wspomnę że w zeszłym miesiącu też miałem ukryty post i pomimo że bezpodstawnie, bo nie udowodniono mi dlaczego, nie został do tej pory odblokowany.
https://steemit.com/polish/@coincollecto/skyway-nowy-projekt-sky-pods-wspierany-przez-ministerstwo-transportu-zea
Czy może jest sposób na osoby które w taki nieuczciwy sposób nabijają sobie SBD, Steem i podwyższają sobie range. Z góry dziękuję .

Sort:  

Dostajesz flagi, czyli głosy na minus. Też możesz je dawać, a ich moc tak samo zależy od STEEM POWER. Widocznie komuś się nie spodobało co robisz np. ktoś może uważać post za plagiat, promowanie piramid finansowych itp.

Dziękuje Ci astromaniak za wyjaśnienia.
Ja rozumie ze komuś się nie podoba to co wystawiam, ale to nie znaczy że można ukrywać czyjąś pracę bez wyjaśnienia przyczyn, albo podania niezbitych dowodów na istnienie piramidy finansowej , kopiowania kogoś zdjęć czy postów itp.

...ale to nie znaczy że można ukrywać czyjąś pracę bez wyjaśnienia przyczyn

Oczywiście, że można.

Dowiedziałem się od nieidealnej że za błąd w treści mój post ukryła. Pozdrawiam.
Tak więc nie tylko za promowanie piramid czy plagiatowanie ale również za błędy w pisowni. Niezła komedia.

Jak widać każdy może mieć jakiś powód. Życzę powodzenia mimo wszystko :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63968.82
ETH 2633.99
USDT 1.00
SBD 2.84