You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jaką wodę pić?

in #polish5 years ago (edited)

Ze wszystkim się zgadzam, mam więc tylko jedno pytanie:

Twierdzę to na podstawie wielu wykładów ludzi uczonych, lekarzy. No i własnych doświadczeń

Czy jest Pan w stanie podać chociaż jedno źródło (uczonego, lekarza) który mówi o tym iż butelkowana woda mineralna wypłukuje minerały? Prawda, że długo można by tak dyskutować, ale chodzi mi o tę jedną tylko rzecz - wielu uczonych mówiących o wodzie mineralnej. Może być chociaż jeden albo kilku (skoro jest ich wielu)

Sort:  

Ok. No ale nie publicznie z prywatnych względów , proszę do mnie napisac na [email protected] tutaj więcej informacji już nie udzielam. Jedynie poprzez mail.

Kompletnie nie rozumiem czemu nie chce Pan publicznie podać źródła (uczonych, lekarzy) takich twierdzeń. Przecież to nie jest nic tajnego. Ale to Pana decyzja którą szanuję :) Pozdrawiam

Kilka innych komentarzy włącznie z komentarzami Pana dały mi w sumie do myślenia. To znaczy, oświeciło mnie, że mogę tę samą wiedzę przekazać w inny sposób. Czyli, że piszę że coś jest, a nie mam na to badań. Myślę, że inaczej będzie to brzmieć gdy zmienię stylistykę wypowiedzi. Np: Słyszałem lub czytałem, że to działa tak lub tak. Pozdrawiam. Fajnie, że można rozmawiać, bo każdy może wyciągnąć coś dla siebie.

Właśnie dlatego, że na razie nie chcę być identyfikowany z źródłami swojej wiedzy w internecie, dlatego faktycznie, mogę zmienić styl pisania o tym samym, jednocześnie nie powodując zdenerwowania u czytających :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60617.06
ETH 2405.89
USDT 1.00
SBD 2.59