You are viewing a single comment's thread from:

RE: Brak weryfikacji nicku w oprogramowaniu Discord

in #polish5 years ago

O, znalazłem się w poście :D Podejrzewam, że to screen z czasów gdy dołączałem dopiero do naszego discorda i zarejestrowałem się podwójnie, bo z czymś tam miałem problem i się trochę "zaplątałem". Na obydwu kontach ustawiłem sobie ten sam nick i przez pewien czas pewnie były widoczne obydwa.

Sort:  

Nie, chyba że miałeś ustawiony awatar docbox, który widać przez blur

Ah, rzeczywiście. Czyli jednak to był przykład stworzony przez docboxa.

Dwa te same nicki to moja sprawka, wykonana w celu zrobienia screena. Podmieniać avatara już mi się nie chciało :P.

Warto pamiętać, że podobny błąd jest w Steem Chat (Rocket Chat), ale nie do końca - tam można wybrać taki "string", by nie mógł człowiek odróżnić od prawidłowego. Tak był na Steem Chat Hailmann (duże i)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61852.61
ETH 3084.08
USDT 1.00
SBD 3.83