You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ostatnio obejrzałem #15 - "1983"

in #polish6 years ago

Widziałem jak na razie 3 odcinki i mnie się podoba. Nawet gra aktorska mi nie przeszkadza, za to cieszą smaczki typu prototyp nowej Syreny stojący na podziemnym parkingu :) Ogólnie jak na rodzimą produkcję myślę, że całkiem nieźle to wyszło.

Sort:  

Niestety z rodzimej produkcji to tylko aktorzy i reżyserki, reszta niestety od "wielkiego brata" zza kałuży. Dopiero po obejrzeniu całości przejrzałem kilka recenzji i wyjaśniło się skąd te 'drewniane' dialogi. Cały scenariusz był po angielsku i dopiero na planie go tłumaczono, niektórzy uważają, że przy użyciu Google Translatora.
Generalnie mnie również serial się podobał.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60840.29
ETH 2577.70
USDT 1.00
SBD 2.57