You are viewing a single comment's thread from:

RE: Retro Gablota - Sega Saturn

in #polish5 years ago

W tamtych czasach mało kto miał okazję pograć na Saturnie, bo PlayStation dominowało na rynku i wszyscy mieli Szaraka :) Ja miałem to szczęście, że szef lokalnego salonu gier przywiózł z Niemiec Saturna, więc dane było mi poczuć trochę klimat tej konsoli.

Sega Rally do dzisiaj urzeka mnie modelem jazdy, który jest taki... no nie wiem jak go określić, ale jak się załapie o co chodzi to te auta sobie tak wesoło pływają. Druga część na DreamCaście mimo znacznie lepszej grafiki nie była już taka fajna. Virtua Cop jest też dla mnie gą kultową. Mimo, że House of The Dead była bardziej mroczna i krwawa, można było rozczłonkowywać zombiaki to jednak w VC grało mi się przyjemniej :) Pamiętam swego czasu na Polonii 1 leciał program o grach komputerowych o nazwie Escape, w którym narratorem był Pan Tomasz Knapik. Tam pierwszy raz zobaczyłem Virtua Fighter 2, który do dzisiaj graficznie mi się bardzo podoba :)

Sort:  

miałem gry Sega na PC - Virtua Fighter 2 sega Rally Virtua Cop (dziwnie sięgrało na myszy ;)
jakoś podd koniec lat 90'. To były świetne gry na tamte czasy.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58211.02
ETH 2483.87
USDT 1.00
SBD 2.37