[PL] Zabawa w grach za zero złotych!

in #polish6 years ago

Witajcie ukochani Steemowicze, nie było mnie wczoraj. Środę z początku miałem dosyć zabieganą, poprawki, potem musiałem nacieszyć się chwilą i porozmyślać nad swoją głupotą. Tyle słowem przeprosin. 

Dzisiaj będę kontynuował temat który chyba najlepiej przyjął się na moim blogu. Mianowicie, czy za darmo możemy dobrze grać i się przy tym bawić! 

Dzisiaj wyjątkowo jedna gra, która zajęła mi parę lat temu dużą część mojego "dnia gracza" świetna zabawa, za darmo do tego bez większych wymagań jeżeli chodzi o sprzęt + zabawa ze znajomymi. Czego możemy chcieć więcej od gry? 

Dzisiaj przybliżymy sobie sylwetkę gry tworzonej przez jedną osobę, mianowicie Unturned

O co się rozchodzi i o czym jest gra? Dla niewtajemniczonych - wyjaśniam. Gra stworzona w 2014 roku, obecnie możemy zagrać w nią na Steam'ie. Posiada tryb jednoosobowy i wieloosobowy (na tym drugiem warto się skupić). Gra zabiera nas do kwadratowego świata - minecraft - opanowanego przez zombie - DayZ -. Czy tylko moim zdaniem jest to połączenie idealne? Gra osadzona w świecie PODOBNYM do tego z Minecraft'a + rozgrywka rodem z DayZ do tego wszystko jest za darmo. Z tego co się orientuje, to na steam'ie możemy handlować skórkami do broni, ale mogę się mylić. 

Największym atutem jest to, że posiada tryb multiplayer co pozwala na długą zabawę wraz ze znajomymi! 

Zapraszam wszystkich do zobaczenia co w trawie piszczy! 

To tyle na dziś ode mnie, dziękuje za wszystkie upvoty, reesteemy i followy. Pozdrawiam i do następnego!


Sort:  

Witam. chętnie pogram dzieki za post

Gierka sztosik kilka lat temu przegrałem w nią całe wakacje z kuzynem i znajomym. Chętnie bym do niej jeszcze kiedyś wrócił.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62875.13
ETH 3030.71
USDT 1.00
SBD 3.67