[PL] Co dziś przyniesie nam gra? [#1] BATTLEFIELD V

in #polish6 years ago

Wstęp

Pierwsze wydanie mojego bloga które będę chciał pisać regularnie, będzie On o nadchodzących premierach gier i moich przemyśleniach na ich temat, nie zabraknie tutaj również nowinek na ich temat. Jeżeli jesteś ciekawy tego projektu zaobserwuj i zostaw upvote, zapraszam do głównej części posta. :)

BATTLEFIELD V 

Pragnę się dzisiaj z Wami podzielić moim przemyśleniami na temat nowej gry studia EA Dice, mianowicie, chodzi o Battlefield'a 5 , po streamie który był dosyć obszerny można było dowiedzieć się paru rzeczy - kogo wtedy nie było niech się nie smuci, w tym poście postaram się zawrzeć wszystko co tam było. - Postanowiłem nie skończyć poszukiwań na tylko tym, przeanalizowałem trailer i poczytałem na kilku forach zdania użytkowników na temat gry. 

Miejsce Akcji i rozgrywka

Wszystkie informacje które tutaj podam nie są pewne w 100% więc, za wprowadzenie w błąd przepraszam.

Gra będzie dziać się podczas II Wojny Światowej co jest bardzo dobrym posunięciem - patrząc na poprzednią odsłonę gry.

Twórcy na pewno nie dadzą nam odgrzewanego kotleta w postaci Battlefield'a 1942 lub lądowania na Normandii.  Miejsce akcji będzie osadzone najprawdopodobniej w Norwegi. 

Rozgrywka przybierze tryb bardziej dynamiczny co możemy zobaczyć nawet na samym trailerze, postacie płynnie przechodzą z różnych pozycji w bardzo szybkim tempie, pod tym aspektem - gra będzie przypominać Fornite. Nie boje się użyć tego porównania. 

Gra ma być też nastawiona na grę zespołową, a nie tylko "bieganie i strzelanie"

Drastycznie ma zmienić się też system zdrowia i amunicji. Zdrowie nie będzie regenerować się samo z siebie, a jeżeli będzie to na pewno nie do 100%, obstawiam max. 80% zdrowia, amunicja zaś będzie na wagę złota, będziemy mogli zdobyć ją w punktach przejmowanych przez graczy z naszej drużyny. 

Tryby rozgrywki  i mikropłatności 

Zacznę od tyłu, czyli od mikropłatności, do lamusa mają odejść klasy premium, ale kto wie na jak długo? Zapewne po jakimś czasie od premiery klasy premium będą wracały, oby nie wpłynęły drastycznie na rozgrywkę. 

!UWAGA! Ta informacja była znaleziona tylko na kilku forach i wspomniana gdzie nie gdzie. Do gry ma zostać wprowadzony tryb Battle Royale, tak to ten znany z PUBG, Fornite. Jeżeli to prawda to moim zdaniem jest to strzał w dziesiątkę, a waszym zdaniem? czy ma to sens i czy w ogóle wejdzie w życie? 


Na dziś to tyle ode mnie , jeżeli chcesz docenić moją pracę to zostaw Upvote'a, komentarz i udostępnij mój post. Za wszystkie rzeczy które pominąłem podczas prezentacji gry przepraszam , ale pamięć ludzka jest zawodna. Do zobaczenia przy kolejnej okazji. 

Pozdrawiam, chyzan :)


Sort:  

Hej ja z grupy.
Co do gry to jestem mega ciekaw tego battleroyala w wykonaniu B5
Mam nadzieję że będzie hit :d

Również mam taką nadzieje , po premierze zamierzam zakupić i zobaczyć co to warte :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99