Powroty bywają trudne

in #polish6 years ago

image
Powroty bywają trudne ! Szczególnie wtedy kiedy wracacie z nocki i niestety autobus ucieka wam spod nosa ehh nic z tym nie zrobimy w takich przypadkach trzeba szukać pozytywów. Ja nie znalazłem kiedy idąc 5 km do domu z „buta” dopóki nie odwróciłem się i nie zobaczyłem jak dla mnie w tamtym momencie pięknego widoku miasteczka w oddali tzn świateł a że akurat szedłem droga gdzie nie było żadnego oświetlenia a w głowie same negatywne myśli ten widok mnie uspokoił i wynikiem tego jest zdjęcie wstawione powyżej :) nic specjalnego? Tak! Ale w tamtej chwili działało kojąco ;)
Tego histori jest pełno od spotkania kogoś miłego czy ciekawego ale ja jestem ciekaw waszych historii ;)
Wiec piszcie i pochwalcie sie waszymi nieudanymi powrotami do domu i czy znalazło się kiedyś coś co zmieniło sytuacje o 180 stopni :) nie zwlekaj pisz ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61757.84
ETH 2985.49
USDT 1.00
SBD 2.48