Hobby

in #polish6 years ago

**Witajcie **
Temat na dziś to hobby.
Ja w swoim życiu miałem dosyć mało hobby i na żadnej niestety nie zostałem dłużej i nadal szukam swojego ukochanego zajęcia. Lubowałam się jako młody dzieciak w magi ucząc się paru trików ,później fascynowałem się efektownym tasowaniem kart bardzo mi się to podobało ale z czasem zanikło. Następnym moim zajęciem była kostka Rubika bardzo fajny zabijasz czasu do tej pory układam kostkę rekreacyjnie ale dosyć rzadko , teraz od 2 miesięcy moim nowym hobby została siłownia oczywiście zawsze byłem dzieciakiem w ruchu lubiący wszelakie sporty i szybko przyswajający ogólne zasady w danej dyscyplinie ale od nie dawna zaczęło mnie interesować bardziej w kontekście zmian fizycznych psychicznych i wszystkiego związane z tym tematem.
Pytanie dla was
Czy wy macie hobby a może wasze hobby jest waszym sposobem na życie? Nie zwlekaj opowiedz o swoich zainteresowaniach🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57483.55
ETH 3066.62
USDT 1.00
SBD 2.29