Sort:  

Super ! Będę obserwować. Ja w tym roku planuje Londyn, ale Cudami Świata jestem zainteresowana :)

Dzięki :)

Londyn to też takie "małe" cudo ;)

Piękne miejsce latem :)

Ale woda nie aż tak ciepła jak np na Kanarach ;)

Woda latem na Durdle Door jest lazurowa i ciepła! Polecam odwiedzić to miejsce(mieszkam 20min.od tego cuda) niedaleko spacerkiem można udać się na Lulwort Cove:)

No dobra :) wierzę na słowo ;) tym bardziej, że ja z środkowej Anglii, i woda w rzece Trent nawet w lipcu jest paskudnie zimna ;)

Zatem 3mam kciuki za pomyślne spełnianie podróżniczych marzeń:) Enjoy

Dzięki :) Tym bardziej, że marzenia wybiegają ciut dalej niz Wyspy Brytyjskie ;)

Haha
Nie można mieć wszystkiego Panie

Congratulations @cezarys! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Czekam z niecierpliwością na projekt! UK jest piękne!

Na moim profilu są już artykuły dotyczące dwóch miejsc; Doliny Dovedale oraz Mam Tor. Polecam! :)

Na pewno Walia i Szkocja posiadają bardziej sekularne widoki. Z kolei Anglia pełna jest urokliwych wiosek. W tym roku planuję jeszcze atak na Szkocję. Walię mam prawie pod nosem więc na weekend nie ma problemu żeby wyskoczyć :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67941.63
ETH 3279.94
USDT 1.00
SBD 2.65