Sort:  

Dzięki za recenzję. W sumie słyszałem o tym filmie kiedyś, zwróciłem na niego uwagę ze względu na wątek rodzinno-szurowski, ale szybko zapomniałem.

Bardzo dobra recenzja. Będę musiał obejrzeć ten film. Słyszałem, że w Rosji wywołał niemałe kontrowersje.

Dzięki. Tak, zadyma była spora. Ingerował nawet sam Putin, ale dystansując się od konfliktu pomiędzy Natalją Pokłońską (ta była prokurator z Krymu a teraz deputowana) a producentami. Fakt, że w ogóle musiał zabrać głos, świadczy o powadze tematu. Podobno były też podpalenia, groźby i pobicia. Chcieliby z Mikołaja II zrobić Jezusa. A to chłop jak każdy inny był - no, może faktycznie trochę zacniejszy niż przeciętny Wania czy Sasza ;)

Fajnie opisane, może być ciekawy film.

Dziękuję :) Na pewno warto obejrzeć ten film. Chociaż ja czuję niedosyt. Może zbyt wiele oczekiwałem. Mam też wrażenie, że najsłabiej zagrała Michalina Olszańska, chociaż jest to dość subiektywne odczucie - dla wielu jedyną dobrą stroną filmu jest właśnie gra aktorska naszej rodaczki.

Kolejny film do oglądnięcia, szkoda tylko ze rosyjskie filmy, są trudno dostępne w UK.

W kinach napewno, ale internet jest bogatym źródłem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59