You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sycylia #3: Krótka Historia Sycylii - wojny punickie [PL]

in #polish6 years ago (edited)

Kurcze, to ja chyba jestem w czepku urodzony. Bylem we Wloszech tyle razy, ze juz nawet zliczyc nie potrafie ;) od polnocy po poludnie :) i nigdy nie trafilem na ten uliczny syf :)

A o etruskanskiej Seianti to chyba nawet prace na studiach pisalem :)

Sort:  

Hmm...chyba tak!, ja byłem na razie tylko raz - bardziej znam Francje i gdy tylko przekroczyłem alpejską granice Francji z Włochami to pierwsze co można było zauważyć, ale tak poza tym to piękny kraj...
Pozd.
Etruskowie to bardzo zagadkowa cywilizacja a technologia budowy ich struktur tym bardziej... nie potrzeba płd. Ameryki !- może w tym roku zrobię fotoreportaż.

Wow, super :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64453.36
ETH 3507.44
USDT 1.00
SBD 2.56