You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ile pieniędzy już wypłaciliście ze Steemit?

in #polish6 years ago (edited)

Tytuł mówił o tym ile moje posty zarobiły w tamtym okresie po kursie SBD jaki był i w tydzień wychodziło właśnie PONAD 20k PLN po przeliczeniu kursów SBD i USD na PLN.
To ile zarabia post to 1, a to co autor, to drugie.
W tamtym filmie dokładnie wyjaśniłem co i jak, ale jak ktoś nie używa mózgu, będzie wiedział, że nie każdy tyle zarobi.
Sam wypłaciłem tylko 55 SBD czyli wtedy to było jakieś 1500PLN, a aktualnie w BTC za SBD mam 4k PLN.
Staram się wszystko dawać w SP.

Sort:  

Wiem, wiem, dlatego chciałem uświadomić autora tego posta, że da się coś takiego tutaj zrobić, ale to zależy od preferencji danego użytkownika oraz kursu. Dzisiaj jakby był ten kurs z Grudnia to pewnie bym miał cały sprzęt, który jest mi potrzebny do nagrywania. Ale jak on będzie rzucał shit to może najwyżej dostać flagi i reputacje do -1.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57850.91
ETH 2358.42
USDT 1.00
SBD 2.43