Moja grupa na facebooku, Steemit i Dezinformacje KNF

in #polish6 years ago (edited)

Postanowiłem w końcu utorzyć grupę na facebooku:

BANDA JEŁOPÓW

https://www.facebook.com/groups/banda.jelopow
Na razie jest tylko 700 osób, ale i tak nieźle biorąc pod uwagę, że grupa ma dopiero niecały dzień.
Założyłem również instagram tym bardziej, że ma coś taiego jak "insta story" czy jakoś tak dzięki czemu można wstawiać krótkie filmiki i np. informować o streamie czy czymkolwiek innym.

Dlaczego założyłem grupę i dlaczego teraz?

Powód jest raczej oczywisty - CENZURA na YouT... Na SafeSpaceTube. Straciłem kanał, który szybko piął się w górę i na dzień dzisiejszy na spokojnie bym miał ponad 600k subs, potem kolejny i kolejny.
jak ma się dobrze rozwinięte inne sociale jak na przykład grupa czy instagram, to łatwiej potem coś odbudować.
SafeSpaceTube wykorzystuję po to, żeby informować ludzi o Steemit czy @dlive . Tutaj nie ma ludzi. trzeba ich samemu sprowadzić nie tylko dla siebie, ale i dla innych użytkowników, którzy nawet nie są świadomi tego, że ci ludzie, którzy tu są, są miedzy innymi dzięki takim ludziom jak ja. Na SafeSpaceTube są zasięgi, któych brak na Steemit.

Dodatkowo w filmie poniżej wspominam o KNF. Film o tej sytuacji nagram osobno, ponieważ wkurzają mnie tego typu sytuacje - celowe szerzenie dezinformacji. Robią to z premedytacją i jeszcze mają tupet robić to z pieniędzy podatników.
Na zachodzie kryptowaluty jak i technologia blockchain jest wspierana, a w tym cholernym kraju robi się wszystko, żeby ludzie byli zacofani i niedoinformowani.
Wystarczy wspomnieć o bóstwie w chmurach i hipisie na patykach czy nie daj boże (celowo z małej) o Islamie i jesteś cenzurowany pod pretekstem czegoś, co de facto nie istnieje - "mowa nienawiści"

Tak czy siak... Wbijajcie do grupy, pałkersony dla zasięgu itp.
PS.: dzięki za tag #pl-religia chętnie będę korzystać :*

Sort:  

34414326_1692974084085334_1736479376834297856_n.jpg

Zapomniel tego dodac

Bo tak będzie. Ja nie liczę na tą złodziejską instytucję. Dlatego postanowiłem inwestować 10% każdej wypłaty w krypto, póki jestem jeszcze młody.

I bardzo dobrze.
Sam zrezygnowalem z odprowadzania skladek (mam inna sytuacje mieszkajac w uk),
oczywiscie moja dziewczyna dziwila i dalej sie dziwi, dlaczego i ciagle powtarza ze na starosc nic nie bede mial.
Tlumacze jej ciagle ze zeby dostac rente/emeryture, musze jeszcze raz przepracowac moje zycie.

A do tego czasu ten system dawno PIERDOLNIE i nic nie bede mial wiec po co mam placic.

Odprowadzajac skladki -
Moze do zyje jakis zwrotow z tego systemu jak system przetrwa.
System w miedzyczasie niewydoli i pierdolnie i niedostane nic.
Nieodprowadzajac Skladek -
Pieniadze przeznaczone na skladki moge odkladac lub inwestowac w krypto, lub nawet przepierdzielic.

Skoro na stare lata jak ona mowi nic nie bede mial to czy bedac w systemie czy tez nie na to samo wychodzi.

Przepraszam ze bez polskich znakow ale niemam zainstalowanej polskiej klawierki.

Pozdrawiam

Mama, w filmie się nie ruga pewnie oszukuje, bo zawsze się ruga, boj a nie wiem co to jest kreacja postaci, mama powiedz mu ze jest kłamcą, mama weź go zbanuj na tym steemicie bo pewnie sie da łatwo każyd moze go zbanować mama mama mama

O nie nie nie, ja się tu nie zgadzam. Ja PL/EN robiłem praktycznie od pierwszych wpisów :D

Np. 3 miesiące temu kiedy jeszcze nie stosowałeś:

en-pl2.jpg

Ale fakt, co najwyżej wymyśliłem to niezależnie, jako, że sprowadziłeś mnóstwo osób to oni raczej Ciebie naśladują :D

(Tylko piszę, żebyś mi nie wypominał, że znów kolejny co coś od Ciebie ściąga) :-)


PS. Dzięki za polecanie DCR Tools i Twi :)

dcr_tools.png twi.png

To stosuje bardzo dużo osób, nie tylko z Polski. Jest to oczywistość w wielojęzycznej społeczności.

Polecam zrobic Flagowanie filmu KNF-u na safespacetubie, niech im zablokuja kanal.

Bo takiego pierdolenia jak oni uskuteczniaja to dawno nie slyszalem

Zapomnieli w swojej kampanii dodac ze ZUS jest najwieksza piramida

Bardzo fajnie, że interakcja z widzami jest większa. To się ceni bardzo. Co do KNF to aż się w głowie nie mieści na co oni pieniądze wydają.

W sumie ogólnie wolałbym youtub bo łatwiej tam się poruszać ale jak widać mocno blokuje twoją działalność. Morał z tego taki steemit lepszy

Steemit jest według mnie ciekawszy, daje twórcom więcej pola do popisu, bo nie blokuje filmów za bluzgi, "niepoprawne politycznie" opinie na niektóre tematy. No i daje możliwość zarobku nie tylko twórcy, ale każdemu, bo każdy może inwestować. Na YT tylko twórca, który działa zgodnie ze standardami YT może zarabiać. Poza tym liczy się też czy zostanie przez kogoś wybity, bo wartościowy content często jest pomijany lub też ginie w oceanie chłamu.

Siemanko widzę że kolega na steemit łapki w górę

Polecam grupkę :) Fajnie, że taką stworzyłeś ! :)tenor.gif

Sam ostatnio szukałem takiej stronki do DLive pod streamy. Nie jest ona jeszcze moim zdaniem idealna, nie ma tam wielu opcji dostosowania pod siebie. Możemy się jednak cieszyć, że ktoś coś takiego zrobił.
Tak więc do Zygiego też pewnie wbije.

Najlepsze, że argumentami Morawieckiego (przeciwnika kryptowalut) są takie że tylko waluta kontrolowana przez rządu państw mogą się utrzymać i rynek musi być nadzorowany i przedstawienie krypto jako "piramidy finansowe" a co się w Albanii stało w 1997 czyli realną piramidę finansową KONTROLOWANĄ przez państwo i "oficjalną" walutę a doszło do krachu to aż amerykańskie wojsko musiało interweniować. Morawiecki nie zatrzyma tego rodzaju walut. W Kondominium Niemiecko-Rosyjskim wszystko wolniej się przyjmuje...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63569.77
ETH 3424.28
USDT 1.00
SBD 2.50