You are viewing a single comment's thread from:

RE: Odnaleźć swoją drogę ...

in #polish7 years ago

Jeżeli będziesz obrażać to oczywiście będę flagować. Zasadą jest wzajemny szacunek mimo różnic. Ja nikogo nie obrażam nawet wtedy kiedy w dużej części się nie zgadzam z jego poglądami. Tego też ocekuje od innych. Upominasz się o wolność słowa a najchętniej chciałbyś wykluczyć mnie a przynajmniej pozbawić takich praw jak mają wszyscy inni użytkownicy. Tylko dlatego, że jestem Katolikiem i zakonnikiem?
Chyba to nie ma nic wspólnego z prawem do wolności słowa.
free-speech.jpg
źródło: www.euroislam.pl/app/uploads/2014/03/free-speech.jpg

Sort:  

Tobie tylko się tak wydaje że nikogo nie obrażasz. Szerzenie bajek zabobonów kłamstw obraża myślące osoby,naukowców, lekarzy, ateistów. Potężna presja społeczna jaka jest wywierana na dzieci zaburza ich rozwój żyją w strachu przed piekłem torturami. Straszycie je martwym ciałem na krzyżu. Wszystko to dla mnie jest bardzo negatywne. Twoja religia obraza moje uczucia antyreligijne.
Na religii można zarobić konkretnie postanowiłem na tym skorzystać i wymyśliłem własna religię Ślimaczyzm z jednym przykazaniem wszystko wolno !
Więc nie jest mi po drodze z twoją korporacją.

Widzisz różnimy się tym, że ja widzę miejsce w tym świecie i dla Ciebie i dla mnie. Skoro mówisz, że postanowiłeś założyć religię to jeszcze pozostaje Ci spełnić parę warunków: 1. Przetrwaj 2000 lat; 2. Pozyskaj 25 milionów wyznawców; 3. Może to nawet powinno być pierwsze daj się zabić i powstań z martwych po 3 dniach.
Jeszcze pewnie znalazło by się parę innych ale wystarczą te trzy.
Jest jedna rzecz, która mnie też niesamowicie ciekawi. Ja gdy się czemuś sprzeciwiam, to generalnie nie uczestniczę w tym. Nie śledzę tego, nie komentuję. Bo nic chcę niepotrzebnie się denerwować. Ty widzę masz zupełnie inne podejście. Jak mnie nie interesuje np. ekologiczna hodowla pomidorów to nie udzielam się w tej kwestii.

Dziękuję ci, że widzisz dla mnie miejsce w tym świecie :D
Wymyśliłem tą religie z przyjaciółką przetrwała rok i się rozwija liczba wyznawców rośnie .
Chcesz abym się zabił albo mnie zabili uroczo :). Nie ma takiej potrzeby moja wymyślona "religia" jest oparta na wolności i szczęściu a nie na samobójstwie (egzekucji przestępcy ). Wiele ślimaków ginie w bardziej dramatyczny sposób posypane solą roztapiają się.

Księża w teorii są przeciwni życiu seksualnemu nie biorą w tym udziału jawnie ale jednak mają najwięcej do powiedzenia w sprawach seksualności.
Księża tez nie są kobietami ale mieszają się w ich życie i mówią co dobre a co złe. Księża też sprzeciwiają się prawdzie, nauce, badaniom ale myślą ze mają monopol na nią i głoszą ją.

wszystko wolno, wolno też wierzyć w bajki

slimaczyzm_obrazy_slimaki_swiete_8.jpg

"Dziękuję ci, że widzisz dla mnie miejsce w tym świecie :D"
Nie ma za co! Już taki otwarty jestem. Pozdrawiam serdecznie :)

Andrzej ale czemu mi dałeś minusa ? to początki cenzury czy już inkwizycja? prześladujesz mniejszości religijne

Ja nie Andrzej :) wydaje mi się że ,mogą to być zalążki inkwizycji :P

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60811.44
ETH 2350.21
USDT 1.00
SBD 2.52