You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zakalec Tygodnia #1 - najgorsze posty na #polish

in #polish6 years ago

Gościu, dwa razy dziennie pisał #introduceyourself, co prawda już wczoraj zarobił flagę od @kryptojanusz, jak ja mu próbowałem wcześniej przemówić do rozumu, to jego tłumaczenie rozłożyło mnie na łopatki xD
vvv.JPG
https://steemit.com/introducelife/@smiechowsky/hello-im-new-hej-jestem-tu-nowy

Sort:  

Jednym postem na mój temat zarobiłeś więcej niż ja na wszystkich swoich #introduceyourself , kór*a ale ten świat jest niesprawiedliwy.

Gdy jest się nowym na Steemit, czasami trzeba dać troche czasu innym, by mieli czas Ciebie poznać. Jeżeli piszesz wartościowe komentarze do treści innych osób, to one z chęcią zerkną na Twój profil, by sprawdzić, czy jest tam cos wartego nagrodzenia.

Przed chwilą sprawdziłem i ja... i niestety nie mogłem zostać wobec twojego zachowania obojętny.

Ale już nie piszę #introduceyourself , bo mi się znudziło.
A poza tym chcę % zarobków za opublikowanie coś o mnie bez mojej zgody XD

You make my day xD

To ile tych % chcesz? xD

A tak na poważnie, przeglądaj wpisy na platformie, podpatruj co ludzie publikują, jeżeli jesteś tu tylko i wyłącznie dla zarobku, to myślę, że pomyliłeś platformy. Na Steemit nie zarobisz tylko i wyłącznie za publikowanie czegokolwiek.

Różni ludzie organizują, różne konkursy, zabawy, włącz się do takich jakie Tobie odpowiadają. Z tego co pamiętam pisałeś, że jeździsz na rowerze, zrób zapis z Endomondo, parę zdjęć, krótki opis i dołącz do zabawy @gural0000 #bike100kkm.

Społeczność ze wspólnymi zainteresowaniami się wspiera i motywuje do działania. Nikt tu niechce wybić się na kimś innym, to nie ta platforma. Tutaj, żeby dobrze się czuć i zarabiać musisz być sobą i współpracować z innymi.

pozdrawiam, mam nadzieję, że weźmiesz sobie parę słów do serca.

Co mi da wstawiane zdięć z endomondo. A poza ty za gorąco jest na jazdę na rowerze

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57856.68
ETH 2352.26
USDT 1.00
SBD 2.43