Steemiaki cartooniaki - Konkurs Kreatywny #11

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Piękne :) ale się uśmiałam czytając opis. Super Ci poszło :)

Dzięki! To nie ja wymyśliłam tę marchew. :)

Ale ekstra! Super figurki ❤️

Poznałem sam siebie, to świadczy o twym talencie! :DD

Haha, cudowne!!! :D

Sweterek jako jedyny dostałeś. :)

Otwórz masową produkcję! Każde dziecko chciałoby mieć Steemiaki w swoich rękach! ;)

Każde dziecko może mieć własnego Steemiaka - rolka + rękodzieło. Masówka skonczyłaby się drastycznym spadkiem jakości. :P

Jak dla mnie mistrzostwo 😉

Dziękuję! Konkursy #pl-rekodzielo to zawsze spore wyzwanie i fantastyczna odskocznia od codziennych zajęć. :)

Super! Wymiatasz jak zwykle :)

Dzięki! Cieszę się, że Steemiaki się podobają. :)

Są wspaniałe! Pozdrowienia dla fanów :)

Ale jestem ładny! :D

Miałeś być śliczny. Za krótkie rzęsy. Psiakość! No dobra. Chętni do wykonania figurki w domu - ważna uwaga - więcej rzęs. :D

moja reakcja:

hehe... to ja :D :)

Niezłe, pomysłowe :)

Ja tak mam jak oglądam stare VHSy - "hehe, to ja". :D

Gang Steemiaków XDD - Wyobraźcie sobie, jakby bardziej zaawansowane wersje tego trafiłyby do biedronki. Już oczami wyobraźni widzę te teksty w stylu: „Hurr durr, ma ktoś ferviego do oddania za darmo? Mam horom curke"

„O, a ile za Liska Noisy'ego? Mogę dostać za darmo, mam hory dom"

Nie no, autentycznie myślę, że takie teksty by padły na jakichś olx czy gdzieś, gdyby zareklamować tam te figurki jako „Nową, nieopublikowaną jeszcze serię maskotek Biedronki"

Oczywiście!
"Na górze roże, na dole kłaki,
Daj mi naklejki, chcę mieć Steemiaki!"

Super Ci wyszło! Odjazdowe te postacie :-)

Posted using Partiko Android

Dziękuję! Wczoraj dzieciaki bawiły się nimi w teatr. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28