You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mój steemit. Garść refleksji.

in #polish7 years ago

Kurczę, ja to widzę trochę inaczej. Te silne konta #polish są dwa. Od najsilniejszego nie dostałam nigdy upvote'a i nie mam z tym problemu - widzę, że użytkownik lubi inne treści, ma prawo w coś innego inwestować. Od drugiego pod względem siły konta dostałam sporo wsparcia - właściwie najwięcej jeśli nie liczyć... no właśnie - kogo? Otóż bardzo silnych istot, które nijak by nie znalazły moich postów, gdyby nie polscy kuratorzy.
Od "samych swoich" mogę liczyć na upvoty, które złożą się przy dobrych wiatrach na jakiś 1$, czasem 1 z kawałkiem. Wszystko, co powyżej to tylko dzięki kuratorstwu.
Sama upvotuję wyłącznie na #polish i dodatkowo @ocd, dzięki któremu też wsparcie i to porządne uzyskują "nasi". No i zrezygnowałam całkowicie z upvotowania swoich postów i komentarzy - zresztą bez specjalnej szkody, jak wydaje mi się, że napisałam dobry komentarz i chciałabym, żeby się wysoko wyświetlał, to zwykle ktoś ze społeczności da choćby mały głos.

I jeszcze reklama bardzo dobrej zabawki. Tu wszystko jest czarno na białym (a konkretnie to w odcieniach niebieskiego) - kto, komu, za ile. :)
mysteemitfriends.online

Sort:  

Jaka super zabaweczka! Kurcze, absolutnie nic się tutaj nie ukryje :D

Ale fajne!!! Dodałem do ulubionych. Natychmiast!!! Czad. No to teraz pozastaje tylko upvotować

Oooo! Niezłe to jest!

Też popodglądałem :-)
Dzięki za link i dzięki Wam za wsparcie. Miło widzieć, że są ludzie, którzy nie poddali się po przeczytaniu jednego mojego wpisu :-D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60986.47
ETH 2413.18
USDT 1.00
SBD 2.59